#12 af Niels42 (slettet)
Under 100 kg!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Niels42 (slettet)
re: Under 100 kg!!!!
Hej med jer :-)
Tusind tak for jeres meget søde kommentare!
Det varmer bestemt, og det er da også dejligt at vide jeg er til inspiration for andre.
Idag kom jeg under 95 kg. 94,9 for at være helt præcis.
Det giver et samlet tab på 119 kg. Det er jo helt fantastisk :-)
Jeg starter med at spinne igen om et par dage. Skal lige være helt ovenpå igen. Jeg glæder mig godt nok meget!
Ja der er en del forskellige former for Nupo kur.
Hvis du går ind på Nupos hjemmeside er det hele forklare i detaljer. De går stort se alle sammen ud på, at du skal have 6 portioner Nupo om dagen. Enten i form af Shake eller Suppe. Nogen af dem tillader så at du spiser en masse grønt, en anden tillader rigtig aftensmad/frokost (self. fedt/kaloriefattig) Der er en masse forskellige ihvertfald.
Her er linket: nupo.dk
Rigtig god dag :-)
Niels!
Tusind tak for jeres meget søde kommentare!
Det varmer bestemt, og det er da også dejligt at vide jeg er til inspiration for andre.
Idag kom jeg under 95 kg. 94,9 for at være helt præcis.
Det giver et samlet tab på 119 kg. Det er jo helt fantastisk :-)
Jeg starter med at spinne igen om et par dage. Skal lige være helt ovenpå igen. Jeg glæder mig godt nok meget!
Ja der er en del forskellige former for Nupo kur.
Hvis du går ind på Nupos hjemmeside er det hele forklare i detaljer. De går stort se alle sammen ud på, at du skal have 6 portioner Nupo om dagen. Enten i form af Shake eller Suppe. Nogen af dem tillader så at du spiser en masse grønt, en anden tillader rigtig aftensmad/frokost (self. fedt/kaloriefattig) Der er en masse forskellige ihvertfald.
Her er linket: nupo.dk
Rigtig god dag :-)
Niels!
14 år16. november 2010 kl. 17:02
mvh. Tine