#2 af Tanjaknoth (slettet)
Nyt Liv, -20 Kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Nyt Liv, -20 Kg
Velkommen - du er landet det helt rigtige sted..
Jeg kan rigtig godt lide din overskrift...
jeg ønsker dig alt mulig held med din livsstils ændring og vægttab :-)
Jeg kan rigtig godt lide din overskrift...
jeg ønsker dig alt mulig held med din livsstils ændring og vægttab :-)
14 år2. november 2010 kl. 13:35
bruger slettet
Tusind tak for det :-)
14 år2. november 2010 kl. 13:40
bruger slettet
Hej,
velkommen til! Jeg vil også gerne tabe 20 kg - min startvægt er lidt mindre end din, men jeg er også kun 151 cm høj.
Jeg er blevet motiveret af, at jeg er vokset ud af alt mit tøj og jeg simpelt hen ikke an holde ud at se på mig selv... og SLET ikke på fotos og i spejlet.
Jeg starter med en Nupo-kur, fordi det er det eneste jeg lige kan oveskue og moderat motion - dvs. jeg forsøger at lave et eller andet hver dag. Jeg ha dog en ugentlig spisedag, hvor jeg i princippet skal spise alt :) - men der kan jeg så også lægge festligheder ind osv.På sigt ska det ændres til sunde madvaner med mindr hyppige, sunde måltider.
Held og lykke og glæder mig tl at høre om din vej til en lettere krop.
Kh
Suan
velkommen til! Jeg vil også gerne tabe 20 kg - min startvægt er lidt mindre end din, men jeg er også kun 151 cm høj.
Jeg er blevet motiveret af, at jeg er vokset ud af alt mit tøj og jeg simpelt hen ikke an holde ud at se på mig selv... og SLET ikke på fotos og i spejlet.
Jeg starter med en Nupo-kur, fordi det er det eneste jeg lige kan oveskue og moderat motion - dvs. jeg forsøger at lave et eller andet hver dag. Jeg ha dog en ugentlig spisedag, hvor jeg i princippet skal spise alt :) - men der kan jeg så også lægge festligheder ind osv.På sigt ska det ændres til sunde madvaner med mindr hyppige, sunde måltider.
Held og lykke og glæder mig tl at høre om din vej til en lettere krop.
Kh
Suan
14 år2. november 2010 kl. 13:47
bruger slettet
Hej Susan
Tak for din opbakning, og dejligt med en der kæmper med samme problemer :-)
Jeg er desværre også vokset ud af mit tøj, men har så gemt det i 5 år snart :-S ynkeligt, men det skulle have været en motivation til en normal og lettere krop.
Jeg er 165 cm og havde ellers en dejlig krop der for 5 år siden. Men så fik jeg fast kæreste på og så går det som regelt galt for mig. Og jeg kan åbenbart ikke tage mig sammen i et forhold.
Men nu er jeg altså gift og har børn, så nu må det altså være at jeg skal være tynd i et forhold :-)
Håber det hjælper med en masse opbakning, og gode råd herinde, især fordi vi alle er i samme båd.
Også held og lykke til dig, Håber vi begge når vores mål. :-)
Tak for din opbakning, og dejligt med en der kæmper med samme problemer :-)
Jeg er desværre også vokset ud af mit tøj, men har så gemt det i 5 år snart :-S ynkeligt, men det skulle have været en motivation til en normal og lettere krop.
Jeg er 165 cm og havde ellers en dejlig krop der for 5 år siden. Men så fik jeg fast kæreste på og så går det som regelt galt for mig. Og jeg kan åbenbart ikke tage mig sammen i et forhold.
Men nu er jeg altså gift og har børn, så nu må det altså være at jeg skal være tynd i et forhold :-)
Håber det hjælper med en masse opbakning, og gode råd herinde, især fordi vi alle er i samme båd.
Også held og lykke til dig, Håber vi begge når vores mål. :-)
14 år2. november 2010 kl. 14:25
Lovely
Hej med dig
Og velkommen i vores verden herinde. Det er et fantastisk sted at finde inspiration, opmuntring, kærlige spark og at fastholde motivationen.
Det der med at gemme tøjet - tjahhhhh så er jeg nok også lidt ynkelig. Har et par jeans fra da jeg var i starten af tyverne (før 3 graviditeter hærgede min krop). Har haft dem liggende lige siden. NU kan jeg lyne dem. Altså jeg kan ikke trække vejret eller sidde ned - men de kan LYNES!!
Held og lykke med dit projekt, det bliver spændende at følge.
Varme tanker
Lovely
Og velkommen i vores verden herinde. Det er et fantastisk sted at finde inspiration, opmuntring, kærlige spark og at fastholde motivationen.
Det der med at gemme tøjet - tjahhhhh så er jeg nok også lidt ynkelig. Har et par jeans fra da jeg var i starten af tyverne (før 3 graviditeter hærgede min krop). Har haft dem liggende lige siden. NU kan jeg lyne dem. Altså jeg kan ikke trække vejret eller sidde ned - men de kan LYNES!!
Held og lykke med dit projekt, det bliver spændende at følge.
Varme tanker
Lovely
14 år2. november 2010 kl. 16:40
bruger slettet
Hej Lovely
Dejligt med alle de varme velkomster, :-) Det var faktisk din tråd der fik mig til at lave min :-) syntes du var inspirerende...
Og tak for opbakningen, så kan jeg se der er en menning med at gemme de gamle bukser.
Det er allerede meget motiverende at være herinde og man kan jo fortælle og snakke om alt hvad der røre sig omkring det her vægttab. ( og så behøver manden jo ikke at høre på det :-)
Tak og glæder mig også til at komme igang og følge jeres projekter herinde :-)......
Dejligt med alle de varme velkomster, :-) Det var faktisk din tråd der fik mig til at lave min :-) syntes du var inspirerende...
Og tak for opbakningen, så kan jeg se der er en menning med at gemme de gamle bukser.
Det er allerede meget motiverende at være herinde og man kan jo fortælle og snakke om alt hvad der røre sig omkring det her vægttab. ( og så behøver manden jo ikke at høre på det :-)
Tak og glæder mig også til at komme igang og følge jeres projekter herinde :-)......
14 år2. november 2010 kl. 18:49
bruger slettet
Så skal jeg lige opdatere her, :-)
Syntes det er helt vildt fedt det her, og meget nemt.
Kan sagtens holde mig inden for det jeg må spise.
Har så tabt 700 gr siden mandag, det må da være en motivation :-)
Glæder mig til at fortsætte den gode stil :-)
Syntes det er helt vildt fedt det her, og meget nemt.
Kan sagtens holde mig inden for det jeg må spise.
Har så tabt 700 gr siden mandag, det må da være en motivation :-)
Glæder mig til at fortsætte den gode stil :-)
14 år3. november 2010 kl. 08:52
Tanjaknoth (slettet)
Tillykke og fedt at du kan holde den gode stil :-) du skal nok nå dit mål :-)
14 år3. november 2010 kl. 08:56
Ser jo nogle rimelige positive historier, hvilket jo motivere helt vildt.
Nå men Startvægt sagde i går 87,5 kg, Og ønsket er at tabe 20 kg,
Ikke nok med at vægten skal ned, men så skal humøret og livsglæden op.
Er helt ny herinde så glæder mig og håber på det er her motivationen rigtig kommer.