#2 af Foss (slettet)
10 kg - 10 uger: Uge 5
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Foss (slettet)
re: 10 kg - 10 uger: Uge 5
Dagens vægt : 77,2 kg.
- 1,7 kg, dejligt når feriekiloene ryger i en fart.
Det hjælper altid,når jeg kommer hjem til den vante gænge.
- 1,7 kg, dejligt når feriekiloene ryger i en fart.
Det hjælper altid,når jeg kommer hjem til den vante gænge.
14 år31. oktober 2010 kl. 18:34
bruger slettet
Puha.... 102.1 kg...
14 år1. november 2010 kl. 05:14
bruger slettet
Tror nok det er denne tråd jeg hører til???
Vægten siger 66,7 kg......så nu er der endelig kommet skub i det :-)
Vægten siger 66,7 kg......så nu er der endelig kommet skub i det :-)
14 år1. november 2010 kl. 12:05
mopsie
Kaj1973: den er god nok, du hører til her ;-)
Jeg vejer 89,6 kg. denne uge, så 1,2 kg siden sidst.
Jeg vejer 89,6 kg. denne uge, så 1,2 kg siden sidst.
14 år1. november 2010 kl. 16:26
TinaR (slettet)
Jeg melder mig ud af gruppen for nogen tid - vægten står stort set stille og jeg orker ikke, at minde mig selv om det i den her tråd hver mandag.
Jeg dyrker MEGET motion og spiser langt bedre end jeg har gjort i årevis, men der sker bare ikke en skid - lidt op og lidt ned, lidt op og lidt ned.... øv
Jeg har for lavt stofskifte og får medicin (Eltroxin) for at justere det til normalt niveau - frygter at det er med til at spolere mit vægttab og jeg føler det er en uvindelig kamp i øjeblikket.
Jeg bliver dog ved, er mega stædig og giver ikke op - men er ikke så positiv i øjeblikket.
Tina
Jeg dyrker MEGET motion og spiser langt bedre end jeg har gjort i årevis, men der sker bare ikke en skid - lidt op og lidt ned, lidt op og lidt ned.... øv
Jeg har for lavt stofskifte og får medicin (Eltroxin) for at justere det til normalt niveau - frygter at det er med til at spolere mit vægttab og jeg føler det er en uvindelig kamp i øjeblikket.
Jeg bliver dog ved, er mega stædig og giver ikke op - men er ikke så positiv i øjeblikket.
Tina
14 år1. november 2010 kl. 20:54
mopsie
Fair nok Tina, det er rigtig ærgeligt med dit vægttab, men du har tabt dig rigtig flot tidligere så mon ikke det kommer igen - det håber jeg da i hvert fald.
Jeg kan også mærke på mig selv at det er sidste omgang at jeg kører i denne tråd. Nu har jeg de seneste 15 uger higet efter at tabe mig 1 kg. om ugen. Tror istedet jeg trænger til at fokuserer på nogle andre ting og fx begynde at styrketræne, og fokuserer mere på velværet i det hersens vægttab. Tror engang imellem vi skal glæde os over hvor sunde vi er blevet i stedet for kun at se tallet på vægten.
Men jeg tager lige 5 uger mere, når nok ikke op på 10 kg. men 3-4 kg er da trods alt bedre end ingenting.
Jeg kan også mærke på mig selv at det er sidste omgang at jeg kører i denne tråd. Nu har jeg de seneste 15 uger higet efter at tabe mig 1 kg. om ugen. Tror istedet jeg trænger til at fokuserer på nogle andre ting og fx begynde at styrketræne, og fokuserer mere på velværet i det hersens vægttab. Tror engang imellem vi skal glæde os over hvor sunde vi er blevet i stedet for kun at se tallet på vægten.
Men jeg tager lige 5 uger mere, når nok ikke op på 10 kg. men 3-4 kg er da trods alt bedre end ingenting.
14 år1. november 2010 kl. 21:43
TrawtorRocker (slettet)
Vægten står i dag på 69,6, men det er ikke helt sammenlignelig med tidligere ugers tal da jeg har ændret vejetidspunkt.
14 år2. november 2010 kl. 07:08
bruger slettet
Hej Mopsie...
Vil meget gerne have noteret denne her vægt, 100,4 kg, istedet for den anden...
Synes den her er lidt hyggeligere... ;o)
Vil meget gerne have noteret denne her vægt, 100,4 kg, istedet for den anden...
Synes den her er lidt hyggeligere... ;o)
14 år2. november 2010 kl. 07:14
bruger slettet
dagens vægt 73,9..
14 år2. november 2010 kl. 10:25
Opdaterer tirsdag aften.