#2 af bruger slettet
NUPO KUR !?!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: NUPO KUR !?!
Ja, nu er det jo ikke fordi jeg skal tage modet fra dig, men jeg har prøvet nupo en eneste gang. Jeg købte de der breve med kakaosmag og det skulle jeg så aldrig have gjort. Jeg synes simpelthen det smagte afskyeligt. Jeg fik drukket det meste af det jeg skulle, men så begyndte det simpelthen at komme op igen.
Jeg har så bestemt at sund mad er vejen frem for mig og jeg rører aldrig pulver igen.
Men jeg ved at andre herinde har haft en del større succes med det end jeg havde, så held og lykke med det.
Jeg har så bestemt at sund mad er vejen frem for mig og jeg rører aldrig pulver igen.
Men jeg ved at andre herinde har haft en del større succes med det end jeg havde, så held og lykke med det.
14 år27. oktober 2010 kl. 16:50
Tanjaknoth (slettet)
Tusind tak for svaret.. jeg har idag købt en nupo suppe der hedder hot thai chiken soup og den følgende uge vil jeg spise normalt sund mad og så erstatte aftens maden med nupo jeg spiste en portion af det i eftermiddags det smagte faktisk okay.. for nogle år tilbage smagte jeg den nupo med jordbær og den synes jeg heller ikke om... :-( men det er heller ikke en varig løsning men trænger til et ekstra skub lige nu... :-)
Håber der er flere som har erfaring med nupo der vil kommentere denne tråd ??
vh Tanja
Håber der er flere som har erfaring med nupo der vil kommentere denne tråd ??
vh Tanja
14 år27. oktober 2010 kl. 16:56
BMS (slettet)
Hejsa :-)
Jeg har været på Nupo kure flere gange.
Altid med et positivt resultat :-)
Jeg har brugt Nupo som kickstarter hver gang jeg har skulle smide nogle kilo.. Det har altid virket godt, og jeg sidst jeg brugte Nupo smed jeg 7 kg på en måned.
En anden gang jeg brugte det, smed jeg 13 kg på 2 måneder.. Så det virker, uden tvivl..
Smagen kan diskuteres.. Er ikke så vild med Nupo Vegetable suppen.. Synes Spicy ThaiChiken er god.. Det samme med Kakaoshaken.. Barene smager også rigtig godt.
Så jeg synes sagtens du kan kaste dig ud i det...
Det eneste minus er, at det er lidt dyrt.
Jeg har været på Nupo kure flere gange.
Altid med et positivt resultat :-)
Jeg har brugt Nupo som kickstarter hver gang jeg har skulle smide nogle kilo.. Det har altid virket godt, og jeg sidst jeg brugte Nupo smed jeg 7 kg på en måned.
En anden gang jeg brugte det, smed jeg 13 kg på 2 måneder.. Så det virker, uden tvivl..
Smagen kan diskuteres.. Er ikke så vild med Nupo Vegetable suppen.. Synes Spicy ThaiChiken er god.. Det samme med Kakaoshaken.. Barene smager også rigtig godt.
Så jeg synes sagtens du kan kaste dig ud i det...
Det eneste minus er, at det er lidt dyrt.
14 år27. oktober 2010 kl. 20:53
Tanjaknoth (slettet)
Tusind tak for svaret... jeg prøver i første omgang at erstatte et måltid med nupo og ser om det giver resultater... det er lidt dyrt at købe det men portions prisen er jo egentlig okay... hvis man sammenligner med andet sundt mad :-)
14 år27. oktober 2010 kl. 21:45
isa300 (slettet)
jeg er lige gået ind i min anden uge på Nupo ,, jeg skal af med nogle hurtige kilo for at nå målet for min operation.
Altså jeg er total vild med nupo :D
og jeg har tabt knap 5 kg på en uges tid .. det er helt ok :)
men ja så snart du vælger at spise normalt(altså ikke fedtfattigt) vil du tage kilo på igen da det er så få kalorier du får på ren nupo kur.
Altså jeg er total vild med nupo :D
og jeg har tabt knap 5 kg på en uges tid .. det er helt ok :)
men ja så snart du vælger at spise normalt(altså ikke fedtfattigt) vil du tage kilo på igen da det er så få kalorier du får på ren nupo kur.
14 år28. oktober 2010 kl. 15:11
Tanjaknoth (slettet)
isa300 tak for svaret og held og lykke med operationen... har du lagt en strategi for hvordan du vil spise efter operationen når du kommer til det stadie hvor maven har vænnet sig til at blive fyldt... ??? kender en del der har fået operationen og en enkelt er ved at have taget det hele på igen fordi hun er hoppet på de gamle vaner igen... jeg skriver det ikke for at tage modet fra dig men jeg tror det er rigtig vigtigt at have en strategi og planer for hvordan kosten skal være på lang sigt... dette kom godtnok lidt uden for emnet... men håber det er okay... :-)
14 år28. oktober 2010 kl. 15:48
bruger slettet
Ja, jeg har været på Nupokur en enkelt gang "mere seriøst" i forbindelse med en undersøgelse, og den virkede fint. Det var faktisk meningen, at jeg skulle have været på den i to måneder, men jeg overholdte det ikke helt, var på ferie og jeg må også indrømme, at jeg indtog alkohol, godt nok i meget begrænsede mængder, men...
Jeg er gået i gang med Nupo igen, startede i går og kombinerer med en ugentlg "spise-dag", hvor jeg i princippet kan spise alt -
samt lettere motion, mit udgangspunkt er 1/2 times bevægelse af en eller anden slags HVER dag. Jeg tænker, at jeg ikke vil gå amok på mine "spise-dage". Jeg ved ikke, hvor lang tid jeg gider det og bagefter vil jeg overgå til sund slankemad og intensivere motion og sigte mod sund livsstil sigt.
Men Nup-pulveret give en star og motivation til at komme i gang.
Kh
Susan
Jeg er gået i gang med Nupo igen, startede i går og kombinerer med en ugentlg "spise-dag", hvor jeg i princippet kan spise alt -
samt lettere motion, mit udgangspunkt er 1/2 times bevægelse af en eller anden slags HVER dag. Jeg tænker, at jeg ikke vil gå amok på mine "spise-dage". Jeg ved ikke, hvor lang tid jeg gider det og bagefter vil jeg overgå til sund slankemad og intensivere motion og sigte mod sund livsstil sigt.
Men Nup-pulveret give en star og motivation til at komme i gang.
Kh
Susan
14 år2. november 2010 kl. 07:44
Tanjaknoth (slettet)
Hej Susan...
Jeg vil glæde mig til at hører hvordan det går med din kur....Tusind tak for dit indlæg... :-)
Jeg vil ønske dig alt mulig held med at nå dit mål
Vh Tanja
Jeg vil glæde mig til at hører hvordan det går med din kur....Tusind tak for dit indlæg... :-)
Jeg vil ønske dig alt mulig held med at nå dit mål
Vh Tanja
14 år2. november 2010 kl. 08:08
bruger slettet
Hej Tanja,
ja, tak i lige måde. Jeg var i sauna hjemme hos en ven forleden og hans spejl gik lidt længere ned end mine... jeg er jo meget lav, så mine egne spejle vist kun det øverste af overkroppen...
Og det var virkelig skræmmende. Jeg ved godt, at udseende ikke er alting, men jeg, når jeg tænker på det syn, så er jeg næsten ved at tude.
Det var så også derfor jeg har valgt NUPO som start, selvom jeg foretrække at gøre det på mere langsom kostomlægning-facon.
Nåh, men jeg vil lunte en lille tur -har bøvl med anklen, så det bliver bare en lille langsom kort tur og så starter jeg på zumba i morgen :)
Jeg vil gerne tabe mig 15-20 kg og tænker, men overvejer at deponerer min badevægt hjemme hos mine forældre, fordi jeg kke vil bliv for vægtfokuseret, især nu, hvor jeg starter på at træne igen.
Kh
Susan
ja, tak i lige måde. Jeg var i sauna hjemme hos en ven forleden og hans spejl gik lidt længere ned end mine... jeg er jo meget lav, så mine egne spejle vist kun det øverste af overkroppen...
Og det var virkelig skræmmende. Jeg ved godt, at udseende ikke er alting, men jeg, når jeg tænker på det syn, så er jeg næsten ved at tude.
Det var så også derfor jeg har valgt NUPO som start, selvom jeg foretrække at gøre det på mere langsom kostomlægning-facon.
Nåh, men jeg vil lunte en lille tur -har bøvl med anklen, så det bliver bare en lille langsom kort tur og så starter jeg på zumba i morgen :)
Jeg vil gerne tabe mig 15-20 kg og tænker, men overvejer at deponerer min badevægt hjemme hos mine forældre, fordi jeg kke vil bliv for vægtfokuseret, især nu, hvor jeg starter på at træne igen.
Kh
Susan
14 år2. november 2010 kl. 10:49
Jeg har altid haft lidt svært ved at forholde mig til pulver og pille kur.. men har læst lidt om nupo og der står at det indeholder alle de vitaminer og mineraler man har behov for.. men tænker at maven har brug for noget at arbejde med... ????
Har du prøvet en NUPO kur hvordan var det virkede det, tog du på da du begyndte at spise normalt (sundt) igen..
Jeg overvejer at give Nupo en chance i en uge eller 14 dage synes min vægt har stået lidt for stille omkring de 85,2 - 85,9 de sidste 8 - 10 dage - nu må der gerne ske lidt mere... vil så gerne se det skide 7 tal som det første på vægten - ved godt der skal tålmodighed til og ved godt at jeg har smidt 10 - 11 kg på under to måneder men kan næsten ikke holde ud at gå på vægten når der er sket så lidt de sidste 14 dage...