NYT MÅL

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

NYT MÅL
Jeg har lige siddet og tjekket BMI og er kommet frem til et mere langsigtet mål... jeg vil simpelthen ned på 55 kg istedet for de 60 - 65 jeg havde sat mig ... det lyder lidt vildt... men det skal nok lykkes og jeg har jo mine delmål.. som er med til at give mig blod på tanden til at hoppe et skridt videre i kampen mod de overflødige kg... Og med en højde på 161 cm ligger 55 kg lige midt i normalområdet... men som mit vægttab er gået bare de sidste to måneder fra 96 - 85,2 så skulle jeg jo gerne kunne ligne en bette sild om et år - men indtil videre holder jeg mig til de 5 kg af gangen... mit næste realistiske mål i den nærmeste fremtid er at der gerne skal stå 7 i stedet for 8 som det første tal på vægten. jeg kan bare se tilbage og huske hvordan jeg havde det da tallet 9 skiftede til 8 det var en så fed fornemmelse at jeg dårligt kunne tro det og rendte på vægten flere gange for en sikkerheds skyld... kastede oven i købet manden på vægten for at være hundrede procent sikker på at det ikke var den der var noget galt med...

jeg ved jeg nok skal gennemføre og overholde mit vægttab... det er bare sørens at det skal tage så lang tid når det er lige nu og her jeg gerne vil kunne kalde mig slank... :-)
14 år25. oktober 2010 kl. 22:09
re: NYT MÅL
Superfedt at du har så meget blod på tanden! Og tillykke med dit flotte vægttab allerede.
Det var også helt fantastisk for mig da tallet skiftede fra 9 til 8. Min vægt mangler batteri for tiden men i weekenden skal jeg hjem til mine forældre, så der kan jeg få vejet mig og se om tallet har skiftet fra 8 tl 7. Jeg er spændt :)

Og bare rolig, du skal nok blive slank hvis du fortsætter med samme ildhu som nu
14 år26. oktober 2010 kl. 06:35
re: NYT MÅL
Hej Mia tusind tak for de opmuntrende ord... det er det der er sååå fedt ved at være i dette forum... der er visse personer herude i mit liv som konstant banker mig oven i hovedet og fortæller mig at det ikke kan lade sig gøre for mig - blandt andet var der en vis person som hårdnakket prøvede at overbevise mig om at jeg bestemt havde sat et urealistisk mål da jeg ville tabe mig 15 kg fra september til januar - nu har jeg alerede tabt 11 kg HA ! og egentlig kan jeg kun smile af at "Visse" folk her ude i min omgangskreds som har ondt i røven over at man prøver at gøre noget godt for sig selv og som nærmest står og tripper og tvinger usundt mad hen foran en når man er på besøg.... og som bliver skrup fornærmet ¨når jeg pænt siger nej tak... - nååh det var vist et sidespring... men under alle omstændigheder er jeg fuld af optimisme og tro på mig selv og de folk der prøver at spænde ben og få mig til at tro at det ikke kan lade sig gøre - jaa de forstærker bare troen på at det kan det... ! håber alle herinde får en dejlig dag :-)
14 år26. oktober 2010 kl. 08:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...