Godt på vej... men der er langt endnu!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Godt på vej... men der er langt endnu!!!
-9,7 kg Wow... det er hvad det er blevet til indtil nu siden 7. september. Det giver troen på mere, og mere skal der til hvis de store mål skal indfries.

Målet er :
- at tabe min. 40 kg, men gerne 50kg
- at kunne mere med min datter uden at blive træt og forpustet
- at blive lidt mere "lækker" for min mand, som elsker mig ligemeget hvad vægten siger
- sidst men ikke mindst at kunne holde ud at se mig selv i et spejl eller på et billede.

Jeg har på vejen dertil fundet denne side og den er da helt genial. Det er ikke altid jeg får tastet min mad ind, men at kan sætte vægt og cm ind + følge med i forummet - jamen det giver mig et eller andet der går jeg holder ved. Man ved man ikke er alene.

Så glæder mig til at runde de første 10 kg og forhåbentlig også de næste 10 kg og de næste og ...

121,4kg ---> 111,7kg = -9,7kg
14 år24. oktober 2010 kl. 23:08
re: Godt på vej... men der er langt endnu!!!
Stort tillykke med det alerede flotte vægttab.. med den indstilling skal du nok nå dit mål... :-)
14 år24. oktober 2010 kl. 23:18
hejsa..
flot med dit vægttab indtil videre...

jeg skal ha foretaget en gastrick baypass operarion første uge i januar..
jeg har pt tabt 12.1 kg siden 19 august i år.. mit mål er når jeg fylder 40. august 2012.. så har jeg tabt ca 90 kg.

med vilje og styrke - kommer man langt
14 år25. oktober 2010 kl. 22:28
Tak for de søde ord :o)

Jeg er i denne uge udenlands med arbejde og synes det er lidt svært med min nye kost... Ud over at jeg selvfølgelig savner min datter og mand - så savner jeg også min vægt. Jeg har vænnet mig til at stå på vægten hver eller hver anden morgen - bare for at være i kontrol. og jeg ved godt at det burde man ikke og alt det, men det virker for mig - også selvom den går lidt op og ned fra dag til dag, sålænge den bare er gået nedad fra uge til uge.

Men nu aner jeg ikke hvilken vej det går og vi er ude og spise hver morgen/middag/aften, men jeg prøver at spise det der virker okay og så har jeg fundet gulerødder i supermarkedet så det går nok.

Men synes det er lidt hårdt ikke at være i fuld kontrol, så jeg glæder mig til lørdag hvor jeg igen skal se datter - mand og badevægt :o) Og håber at vægten i det mindste står stille i denne uge eller højst går ½ kg op.

Derudover tror jeg at nu vil jeg prøve at nyde resten af turen og selskabet.

121,4kg --> ???
14 år25. oktober 2010 kl. 23:35
Jeg håber også at du får nydt resten af turen... det er flot at du holder fast i de gode vaner mens du er afsted... og vælger det bedste til dine måltider selvom i spiser ude - så jeg tror ikke vægten straffer dig når du kommer hjem -det kan endda være den er gået ned - du får jo også bevæget dig en hel del på turen, det er godt for forbrændingen... så ro på og nyd dine oplevelser...
forresten går jeg stort set også på vægten hver dag... jeg synes det er rart nok at have kontrol - jeg kan ikke holde ud at skal gå og vente i en uge og så risikere at få et chok fordi vægten er gået op... så længe man er klar over at væskeballancen kan gå op og ned og påvirke resultalet så synes jeg man skal veje sig når det passer en, man skal bare sørge for at gøre det nogenlunde samme tid hver daq... jeg gør det om morgenen inden jeg spiser og drikker og efter at jeg har været på toilettet om morgene.. det er det tidspunkt hvor man vejer mindst... smiler....
14 år26. oktober 2010 kl. 08:20
Yes! Hjemme igen... Jeg havde faktisk frygtet at det var blevet meget værre. Havde rimelig god kontrol de første 3 dage, men opgav de sidste 3 dage om aftenen men sprang dog forret og dessert over. og sluttede af med en enkel drink eller fadøl. Så det var i lidt spændt tilstand at jeg stod op på vægten her til morgen.

+ 400g var det blevet til - så de er forhåbentlig hurtig væk igen i løbet af de næste par dage og så er det ellers fuld fart fremover til 1. del mål - nemlig 100 kg inden 2011.

121,4 ---> 112,1 =
14 år30. oktober 2010 kl. 11:53
De par hundrede gram skal du snart få brændt af....

God weekend :-)
14 år30. oktober 2010 kl. 11:57
Ja det tror jeg at du har ret i.
Og ang. daglig vejning så er jeg helt enig selvom det går op og ned så ved man cirka hvilken vej man er på vej og laver man lige om i nogle enkelte vaner er det rart at se om det var godt eller skidt.

Go' weekend :o)
14 år30. oktober 2010 kl. 15:35
Lige præcis :-)
14 år30. oktober 2010 kl. 18:52
Nå det tog da ikke lang tid...
de 400gr + yderlige 400gr var væk her til morgen. Så det magiske 10 kg er nu opnået - jubiiii

Så håber jeg bare at vægten også er enig imorgen tidlig :o)

Go' søndag til Jer alle
14 år31. oktober 2010 kl. 10:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...