Bodylift..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Bodylift..
Ved ikke helt hvor jeg jeg skal poste det her indlæg, så det bliver bare her..

Jeg har ventet på svar fra lægen, omkring mit bodylift i ca. 1 uge nu.. I går fik jeg så en mail :-)

Jeg skal opereres på tirsdag allerede!
Besluttede mig for, at jeg ikke gad vente til jeg vejede 90 kg.. Så nu skal de ske!

Jeg glæder mig helt vildt.. Men samtidig ved jeg, at det bliver smertefuldt og hårdt..

Har jo flere kilo hud der skal fjernes, fra mave, lår, arme, ryg, bryst osv.. Så når jeg står på vægten efter min operation, er den forhåbentlig faldet yderligere :-)

Nå, men jeg synes lige i skulle vide hvor meget jeg glæder mig! :-)
14 år24. oktober 2010 kl. 14:34
re: Bodylift..
Ej hvor vildt.. Held og lykke med det, ser frem til at høre hvordan det er gået..
14 år24. oktober 2010 kl. 16:20
Skønt. Er det ikke bare dejligt, at det bliver inden jul ?
14 år24. oktober 2010 kl. 19:20
Hvor er det fedt for dig... glæder mig til at hører hvordan det er gået efter operationen... håber alt forløber planmæssigt... :-)
14 år24. oktober 2010 kl. 21:29
Hej igen alle..

Jeg fik fjernet en masse hud i tirsdags. 7,4 kg..
Det var super skønt.. Selvom jeg har haft en masse smerter, og været sengeliggende det meste af tiden.

Jeg fik fjernet hud fra hele overkroppen.. Dvs. Mave, arm, bryst og ryg..

Om 8 dage skal jeg have fjernet hud fra lår, bagdel, og knæ/ben. Det glæder jeg mig super meget til!
14 år30. oktober 2010 kl. 15:31
Skal også lige tilføje, at jeg kun er 1,1 kg fra at være under 100 kg! Det er selvfølgelig grundet mit bodylift!
14 år30. oktober 2010 kl. 15:33
Hvor lækkert og godt det er gået godt.. det vil med garanti også give ekstra motivation til at holde fast i den sunde livsstil... håber snart du er helt oppe på mærkerne igen
14 år30. oktober 2010 kl. 16:09
tillykke med dit vægttab og bodylift.
du har tabt mere end jeg vejer.
håber du idag har dit livs nye maxvægt.
(så huden passer.)
god healing og held og lykke med resten af liftet.
14 år31. oktober 2010 kl. 06:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...