Tilbage igen..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Tilbage igen..
Ja.. Jeg er tilbage på siden igen.
Nogen af jer kan måske huske mig.. Jeg tabte mig 37 kg fra Januar 2010 frem til Juni måned 2010 hvor jeg blev gift med min mand..

Jeg havde et lykkeligt liv, indtil en forfærdelig ulykke skete, og min elskede mand mistede livet.
Læs mit nyeste indlæg på min blog, og i vil forstå det hele meget bedre.. Orker ikke at skrive det hele ned her.
Men i er meget velkommen til at læse inde på min blog.

sannesunivers.smartlog.dk

Nå, men jeg har taget massivt på, grundet trøstespinsning.. Faktisk vejer jeg mere nu, end da jeg startede på madital.. Det er noget lort.

Vil super gerne af med de overflødige kilo igen.. Derfor håber jeg på noget støtte herinde.. Har som sagt været her før, ved hvordan det hele fungere, og hvordan man gør. Det eneste jeg har brug for, er støtten.

Tænkte lidt på, at jeg kunne opdatere i dette indlæg.. Hvis nogen overhovedet gider læse om mit vægttab..

Jeg vejer idag 107,3 kg.. Jeg var nede på 65-66 kg før.. Det er jo helt forfærdeligt.. Men det kan jeg desværre ikke ændre på nu..

Jeg er ihvertfald nogenlunde ovenpå igen, og klar til at gøre noget ved min overvægt. IGEN....

Knus herfra.

Sanne.
14 år23. oktober 2010 kl. 17:12
re: Tilbage igen..
Kære Sanne... jeg var faktisk inde og læse lige nøjagtig om dig tidligere i dag og var imponeret over det flotte vægttab på så kort tid men det gør mig ondt at høre hvad du har været igennem... godt du er kommet lidt på højkant igen og klar til at starte på en frisk... du skal nok få støtte her fra og jeg vil meget gerne følge dig for jeg har nemlig også brug for inspiration - min drømmevægt er 60 - 65 kg jeg startede på 96 kg den 7 september 2010 og er nu nede på 85,6 så det går fremad... :-)

Hvad gjorde du for at tabe dig så mange kg så hurtigt sidst du tabte dig ?

Mange hilsner Tanja
14 år23. oktober 2010 kl. 19:08
Hej Tanjaknoth :-)
Tak for dit svar.. Ja, det er dejligt jeg er ved at være på højkant igen..

Sidste gang jeg tabte mig talte jeg egentlig bare kalorier, og dyrkede ualmindelig megt motion..

Jeg spiste omkring 1200-1400 kalorier om dagen.. HVER dag. Udover det, dyrkede jeg mindst 2½ times motion om dagen. Cyklede til og fra arbejde.. ca. 4½ km hver vej. Efter arbejde tog jeg ned i fitness og spinnede, eller gik til noget andet holdtræning.. Så jeg var rimelig aktiv.

Håber på, at jeg kan få min aktive livstil igen.. Det gav mig så meget energi, og min krop blev rigtig flot!

14 år23. oktober 2010 kl. 22:31
øv. du er blevet enke.
håber han er godt videre.
prøv at vælge et kampsport-
inspiret hold i træningscenteret
så du kan få føleserne ud.
(uden af spise dem.)
Held og lykke fremover
14 år24. oktober 2010 kl. 07:22
Hej Sanne

Øv hvor er jeg altså bare ked af det på dine vegne, tænk sig at livet kan være så uretfærdigt.

Jeg husker dig tydeligt, dit vægttab var intet mindre end fantastisk.

Jeg vil ikke sige så meget andet nu, jeg håber at sorgen med tiden vil mindskes og at du finder en måde at komme videre på med resten af din familie. OG jeg skal være på denne side i rigtig lang tid endnu og du har selvfølgelig min støtte til at komme videre og få smidt alle de uretfærdige kilo igen.
14 år24. oktober 2010 kl. 10:51
Tak for svar i to :-)

Mopsie, jeg kan sagtens huske dig..
Det er faktisk ret hyggeligt at være tilbage igen :-)
Jeg er som sagt ovenpå igen, og er klar til at tage hånd om min overvægt.. Jeg er kommet flyvende fra start, og har allerede smidt 800g.. Det er dejligt, og motiverende!

Har været nede og træne i dag.. Tog en spinningstime.
VAR VED AT DØ!!!!! Det er alt for længe siden.. Det kunne tydeligt mærkes.. Puha.. I morgen skal jeg spinne igen, men før det står den på Mave,balle,lår.. Har altid været glad for Fitnessworlds holdtræning..

Jeg er som sagt på Nupo.. Bruger det som kickstarter, og det virker tydeligvis :-)

Tak for støtten.. Du er velkommen til at smide en kommentar i min dagbog..

Sanne.
14 år24. oktober 2010 kl. 14:12
Kan fortælle at det går rigtig godt!
Vægten stod i morges på, 105,9 kg.. Dvs. -1,4 kg på 3 dage! Det er helt fantastisk, og utroligt motiverende :-)
Jeg er ret sikker på, at det er Nupo'en der gør det.. Men det gør vel ikke noget :-)

Motionen er sat igang, og jeg har været oppe i FitnessWorld 2 gange.. Spinning begge gange..
Havde godt nok savnet spinning utroligt meget! Er rigtig glad for jeg er igang igen..

Det var lidt glæde herfra.

God aften.
Sanne.
14 år26. oktober 2010 kl. 19:38
Super fedt at hører :-)
14 år26. oktober 2010 kl. 21:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...