ROS

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

ROS
Nu har jeg bladret i 10+ forum'et for at finde den gamle rose-tråd, men kunne ikke finde den - har vi virkelig helt glemt at rose os selv. Jeg trænger til at rose mig selv lidt.

Jeg er blevet rigtig god til at begrænse mit kakaoindtag på arbejde.

Jeg er god til at spise frugt og grøntsager.

Jeg lader mig ikke slå ud af at vægten ikke falder i det tempo som jeg ønsker.

Jeg forsøger at være aktiv på madital - selvom jeg ikke får tastet al min mad og i perioder slet ikke, så hjælper det mig alligevel til at holde fokus.

Nogle der er med på lidt roser?
14 år22. oktober 2010 kl. 08:40
re: ROS
Det er en rigtig god ide med en rosetråd og også vigtigt synes jeg.. for selvom man ikke er kommet ned på sin øskevægt gør man jo et hulens stykke arbejde for at komme derned.. og det skal man være stolt af..

Jeg vil rose mig - for endelig at gøre noget godt for mig selv..

og for at være standhaftig og fortsætte den gode livsstil... som har holdt i næsten 2 mdr nu og resulteret i et vægttab på 10 ud af 30 kg..
14 år22. oktober 2010 kl. 11:22
Først ros til jer andre ;o) - og så ros til mig selv!

Jeg har i omkring 1½ md ikke tabt mig, har holdt ved med motionen men fik ikke spist korrekt og har hygget lidt for meget.

Men nu er jeg super motiveret igen - har skruet op for motionen til nu 6 timers spinning om ugen plus styrketræning alt efter tid og overskud.
Har spist korrekt og ikke syndet en eneste gang og der er røget 3½ kg denne uge, selvom Tante Rød er på besøg (spændt på om det holder!).

I morgen skal vi holde Halloweenfest, menuen er ok - og jeg har givet mig selv lov til at spise en lille portion dessert.
Søndag skal vi til brunch ifb. med dåb og fødselsdag - planen er at spise min sædvanlige sunde morgenmad hjemmefra og nøjes med en smule af brunchen.

Men vigtigst af alt - så er jeg i dag hoppet i et par jeans i helt alm. str - ikke mere "plus-pige" bukseindkøb og overdelene er skrumpet til str. 40 - virkelig SKØNT!
Jeg har fundet tøj til en stor fødselsdagsfest og jeg kan stå og se mig i spejlet og tænke at "Du ser sku da meget godt ud"!

I går fik jeg lavet en fedt- og muskelmassemåling og selvom der er lidt at arbejde med, ser det ikke slemt ud og jeg kan mærke at det hjælper meget på humøret at være tæt på mål (11 kg.... men startede jo også på 50+)

Denne uge er super god - håber jeg kan holde det i noget tid endnu. Men når motivationen daler lidt, vil jeg give mig selv lov til at slække lidt.... det er altid godt for mig at acceptere det niveau jeg kan være på i perioder.

Tina
14 år22. oktober 2010 kl. 19:56
Jeg synes jeg trænger til at rose mig selv :-)

Har tabt mig 104,6 kg.. Uden hjælp fra andre, end mig selv :-)

Droppede idéen omkring Gastric Bypass operation, og tog kampen i egen hånd!

Er blevet ansat som fuldtidspædagog igen, hvilket gør, at jeg har noget at tage mig til i hverdagen.

Jeg motionere 5 gange om ugen.. Enten i form af, spinning, cykling eller svømning. Udover det går jeg en tur på mindst 1 time i raskt tempo hver dag!

Har overholdt en Nupo kur (den grønne) i 2 omgange nu, og er er færdig med nr.2 omgang om 2 uger :-)

Det var lidt ros til mig selv..
14 år23. oktober 2010 kl. 15:49
Niels det er dælme da for vildt at tabe over 100 kg. godt gået.. kan godt forstå du roser dig selv... :-)
14 år23. oktober 2010 kl. 16:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...