konstant sulten

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

konstant sulten
sys jeg går og er konstant sulten....:( har de sidste par dage følt mig konstant sulten selvom jeg spiser mange små måltider... nogle der har nogle ideer til hvad jeg kan spise så jeg slipper for den konstante...?
14 år21. oktober 2010 kl. 20:24
re: konstant sulten
Hvad spiser du og hvornår??? Det er lidt svært at give gode råd ud fra så få oplysninger :-)
14 år21. oktober 2010 kl. 22:20
Prøv at drikke et glas vand i stedet for at spise - hjernen kan opfatte din krops signaler forkert og vil give dig besked om at du er sulten, selvom du i virkeligheden er tørstig... og så fylder et glas vand lidt i maven og mindsker sulten for en tid - uden kalorier ;O)
14 år21. oktober 2010 kl. 23:09
spiser havregrød med rosiner til morgenmad 50ghavregryn 25g rosiner
til formiddag en rugbrød med light smørost og et æble
til frokost en rugfle med ost/kyllingpålæg eller tun 300g grøntsager
eftermiddag en rugfle med leverpostej og agurkestænger
aftensmad er generelt 150-200g magert kød og 80g ris/pasta/kartoffel og ca 300g grøntsager
aftenskaffe en frugt og en castus stang eller en smoothie....

det er hva jeg normalt spiser... så sys ikke jeg burde være så sulten....
14 år22. oktober 2010 kl. 09:13
får du drukket nok , en masse vand mætter også 1,5 til 2 l vand drikker jeg hver dag , og hvor længe har du været igang ? , din mave kan godt bruge lidt tid til at vænne sig til du spiser mindre end du plejer , og det kan også være dine tanker der gør dig sulten :))
14 år22. oktober 2010 kl. 09:53
Et godt trick kan være at spise en større morgenmad, meget gerne med mere protein, prøv eks. bananpandekager, som jeg lave ofte: til to personer: blend 1 banan med tre æg, tilsæt lidt kardemomme og vanilje og steg dem i en anelse olie. Spises med syltetøj eller med lidt sirup eller bare som de er. De mætter rigtig godt i lang tid. Der er også masse af protein i mager ost.
14 år22. oktober 2010 kl. 11:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...