#2 af Tanjaknoth (slettet)
Hvordan kommer man igang igen?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Hvordan kommer man igang igen?
Tillykke med det flotte vægttab
Spiser du 5 - 6 måltider om dagen?
prøv at skære en smule af kalorie indtaget ned ved hvert måltid og sørg for at få godt med lyst kød - kylling kalkun fisk. æg og andre gode proteinholdige madvare. og masser af grove grøntsager i stedet for ris og pasta...
håber det lykkes for dig at komme videre med dit project vægttab og super flot du har holdt vægten, så har du ihvertfald fat i noget af det rigtige...
Spiser du 5 - 6 måltider om dagen?
prøv at skære en smule af kalorie indtaget ned ved hvert måltid og sørg for at få godt med lyst kød - kylling kalkun fisk. æg og andre gode proteinholdige madvare. og masser af grove grøntsager i stedet for ris og pasta...
håber det lykkes for dig at komme videre med dit project vægttab og super flot du har holdt vægten, så har du ihvertfald fat i noget af det rigtige...
14 år21. oktober 2010 kl. 19:55
Tanjaknoth (slettet)
re: Hvordan kommer man igang igen?
glemte lige - du skal også huske at få fibre.. groft rugbrød (jeg selv er blevet ret glad for groft knækbrød) det mætter og giver en god fordøjelse :-)
pas på med sukker også det der er skjult i fødevare..
pas på med sukker også det der er skjult i fødevare..
14 år22. oktober 2010 kl. 11:15
Jeg plejer aldrig at gå i stå sådan her, og normalt vil jeg bare sige til folk at de bare skal tage sig sammen, men det kan jeg bare ikke. Jeg overvejer om jeg skal prøve at følge en kur igen, det er der mine største succes rater har været. At tabe via en bestemt måde for så at holde vægten bagefter!
Hvad sker der for ens krop, når den bare sådan går i stå! Ja jeg spiser jo nok lige det jeg skal og derfor vedligeholder min vægt!
Gode råd tages med kyshånd. Kan jo stadig nå min drøm til jul om 65-68 kg!