#2 af bruger slettet
Jeg taber mig ikke!!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Jeg taber mig ikke!!!
Det er altid rart at komme ud med.. Du er også i den sværeste periode.. Det simpelthen så irriterende når den vægt ikke vil gå ned.!
14 år21. oktober 2010 kl. 09:53
mulle344 (slettet)
det har jeg også prøvet, da jeg havde tabt 25 kg stod jeg stille , så snakkede jeg med Christian Bitz :) og han råede mig til måske at spise lidt mere protein og så gå en lille tur svømme , da jeg ikke kan det store fysisk , og Vupti , så kom der kan idet igen , er nået minus 30 kg nu :) så giv ikke op , der er håb , og rigtig at komme ud med det, for det er sååååå belastne:)
Han forklarede mig at når man taber sig , taber man også muskler , og så er man nød til at hjælpe dem på vej igen for at de forbrænder på ny :)))
Han forklarede mig at når man taber sig , taber man også muskler , og så er man nød til at hjælpe dem på vej igen for at de forbrænder på ny :)))
14 år21. oktober 2010 kl. 11:23
bruger slettet
Sagde han noget om hvordan man skulle hjælpe dem på vej? Var det ved at spise mere protein og være fysisk aktiv?
14 år21. oktober 2010 kl. 19:22
Rov (slettet)
Yeps, protein hjælper med at opbygge dine muskler og træning, ja det giver sig selv :) Det er bedst hvis man kan spise et høj protein måltid efter at have trænet.
14 år22. oktober 2010 kl. 13:24
Trængte bare lige til at komme af med mit brok, ved i forstår mig...