Hej med jer :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hej med jer :-)
Jeg er ny her på siden, så vil da lige præsentere mig selv for jer.

Jeg er en pige næsten 30 år - har en dejlig mand - og en søn på 3 år og en pige på næsten 4 mdr.
Jeg arbejder som lærer, når jeg ikke er på barsel som jeg er lige pt.

Jeg ønsker at tabe mig en del - omkring 20 % af min nuværende kampvægt. Vil gerne under 65 kg - min højde er 160 cm.
Jeg har prøvet en hel del gennem tiderne, men er altid stoppet inden målet...
Jeg har taget en del på i mine to graviditeter og så skal et rygestop da også have lidt af skylden for min overvægt.

Det var lidt om mig - glæder mig til at få gavn af denne side - og ikke mindst jer!

:-)
14 år18. oktober 2010 kl. 11:15
re: Hej med jer :-)
Velkommen... er også selv ret ny herinde.. Håber du bliver lige så glad for siden som jeg er, folk er super gode til at støtte, bakke op og give gode råd herinde.

venlig hilsen Tanja
14 år18. oktober 2010 kl. 11:35
Velkommen til.

Har været her af flere omgange.. Men synes også at siden er rigtigt god. Håber du får meget ud af dem :)

Mvh Helene
14 år18. oktober 2010 kl. 13:13
Velkommen til :O)

Er også selv ret ny. Har været på i en månedstid efterhånden og synes rigtig godt om siden.

Det lyder som om vi har nogenlunde samme mål. Jeg vil gerne ned på 65 kg (er 164cm høj) og kæmper for dette (har pt. tabt 4 kilo og mangler således 9 kilo endnu). Kan ikke huske hvornår jeg sidst var dernede. Jeg hat ligeledes prøvet en del forskelligt for at opretteholde en livsstilsændring, men et eller andet er gået galt og er endt med at være ligeglad med det hele før jeg er nået det endelige mål. Men nu skal det være! Skal giftes næste år og prøver desuden at blive gravid. Men det lader sgu vente på sig. Tænker at min BMI i hvert fald skal ned på normalvægtig, så jeg ikke kan skyde skylden på vægten længere.

Held og lykke med projektet. Er sikker på du når dit mål denne gang :O)

Mange hilsner herfra
14 år18. oktober 2010 kl. 17:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...