Ny her...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny her...
Jeg melder mig hermed under fanen :)

Mit mål alt i alt er at tabe mig 23 kg... Og jeg håber at det kan hjælpe mig lidt på vej, at jeg nu "står til regnskab" for jer herinde! For jeg SKAL tabe mig NU!! Denne gang SKAL det lykkes :) Jeg håber at kunne give/modtage den opbakning vi nu hver især har brug for i når tingene bliver svære...

Venlig hilsen Anne Louise
14 år18. oktober 2010 kl. 11:07
re: Ny her...
Hej.. velkommen her... jeg er også ret ny herinde men er blevet utrolig glad for at bruge siden - folk er så rare herinde og er utrolig gode til at støtte bakke op og give gode råd...

Venlig hilsen Tanja
14 år18. oktober 2010 kl. 11:37
Hej Anne Louise

Jeg er også ny herinde og er gået i gang med kur sidste mandag og har tabt mig 0,7 kg.

Træner du også eller hvordan er din kur?
14 år18. oktober 2010 kl. 21:16
Hej.
Jeg er også helt ny her inde, så jeg kan slet ikke finde ud af noget som helst... Men det kommer jo nok...
Jeg skal selv gerne tabe 10kg inden jul og gerne ca 20kg, måske mere efter...
Har dog tabt ca 3,5kg siden jeg startede den 24.august...
Jeg glæder mig til at møde dig og andre nye mennesker her inde...
Så velkommen til... :-)
14 år18. oktober 2010 kl. 22:32
Esbjerg88
Tja... Altså indtil videre er det "bare" en "tænk dig om kur"... Jeg forsøger at spise rigtigt, og måske vigtigst af alt - MINDRE portioner!! Men elsker mad, så det i sig selv er faktisk rigtig svært, hihi...

Jeg har desværre temmelig dårlige hofter, så derfor er det meget begrænset m.h.t motionen... Jeg går endnu på barsel med min 9 mdr. gamle søn, så vi tager nogle traveture ud i det blå, i den udstrækning hofterne holder :)
14 år19. oktober 2010 kl. 11:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...