#2 af mulle344 (slettet)
Når det bare står stille?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mulle344 (slettet)
re: Når det bare står stille?
Hej
Får du drukket nok vand ?
og husker du at spise mellem måltider ?
motion ?
jeg kender det alt for godt :) jeg har tabt 28 kg siden feb, ved at ligge min livsstil om
men pludselig gik det i stå , og snakkede så med Christian Bitz om det , og han råede mig til at gå 5 min løbe lidt eller svømme , det man nu kan klare for at få forbrændningen igang igen , og det hjalp .
behøver du de piller tror du ?
du ved jo godt at en vi skal ændre vores livsstil helt , for vi skal jo ikke tage på bagefter igen .
prøv at kigge på din kost , får du nok protein , det råd gav han mig også, for det sætter også forbrændningen igang, f.esk en smootihes , fisk ,kylling osv
og så kan du faktisk også godt spise for lidt , men det du skal spise er gulerødder de er også gode til at sætte gang i det .
men prøv og kig på dit protein og evt gå en ekstra tur , så er jeg sikker på det virker, det e rfordi vi ikke kun tæber fedt også muskler , og så skal kroppen have noget at forbrænde med :)
mit kom igang igen , så hold modet oppe, det skal nok komme igang igen , men kig lige på de ting jeg skrev , det hjalp mit til at komme igang .
tro på det og held og lykke
Får du drukket nok vand ?
og husker du at spise mellem måltider ?
motion ?
jeg kender det alt for godt :) jeg har tabt 28 kg siden feb, ved at ligge min livsstil om
men pludselig gik det i stå , og snakkede så med Christian Bitz om det , og han råede mig til at gå 5 min løbe lidt eller svømme , det man nu kan klare for at få forbrændningen igang igen , og det hjalp .
behøver du de piller tror du ?
du ved jo godt at en vi skal ændre vores livsstil helt , for vi skal jo ikke tage på bagefter igen .
prøv at kigge på din kost , får du nok protein , det råd gav han mig også, for det sætter også forbrændningen igang, f.esk en smootihes , fisk ,kylling osv
og så kan du faktisk også godt spise for lidt , men det du skal spise er gulerødder de er også gode til at sætte gang i det .
men prøv og kig på dit protein og evt gå en ekstra tur , så er jeg sikker på det virker, det e rfordi vi ikke kun tæber fedt også muskler , og så skal kroppen have noget at forbrænde med :)
mit kom igang igen , så hold modet oppe, det skal nok komme igang igen , men kig lige på de ting jeg skrev , det hjalp mit til at komme igang .
tro på det og held og lykke
14 år15. oktober 2010 kl. 15:54
bruger slettet
jeg drikker 1-1½ liter vand om dagen ;)
Jeg motionerer ikke fast, men har to hunde, trapper på 3. sal poå mit arbejde hver time når jeg skal ryge OG 2,5 km til stationen på gåben.
Jeg kan desværre ikke løbe, grundet to smadrede knæ efter en trafikulykke og jeg har ikke lyst til at vise mig i en svømmehal :(
Ja, det gør jeg. Jeg lider af PCOS, der er grunden til min overvægt.
Jeg har spist for lidt i rigtigt mange år, desværre :/
Jeg vælter gulerødder i mig til den store guldmedalje for tiden, men der sker bare intet :(
Jeg motionerer ikke fast, men har to hunde, trapper på 3. sal poå mit arbejde hver time når jeg skal ryge OG 2,5 km til stationen på gåben.
Jeg kan desværre ikke løbe, grundet to smadrede knæ efter en trafikulykke og jeg har ikke lyst til at vise mig i en svømmehal :(
Ja, det gør jeg. Jeg lider af PCOS, der er grunden til min overvægt.
Jeg har spist for lidt i rigtigt mange år, desværre :/
Jeg vælter gulerødder i mig til den store guldmedalje for tiden, men der sker bare intet :(
14 år15. oktober 2010 kl. 16:05
mulle344 (slettet)
det har min datter også , og kæmper også med kiloene, hun spiste efter lene Hansson et stykke tid og tabte 7 kg,så gik hun også i stå, nu har hun lånt en bog om sygdommen og spiser efter hvad der står i den , og det har hjulpet hende , ja så skal du kæmpe lidt mere end andre , min datter er også så ked af det , hun er uddannet ernærrings assistent , og kan en masse med mad :) kan spørge hende om hvad bogen hedder og om hun kan hjælpe dig , for ved det e ren hård sygdom, føler med dig , men du kunne godt drikke 2 l vand om dagen :)
du ved godt når du har pcos , så må du ikke spise kartofler -hvedemel - sukker- osv der er en lang liste, min datter har skrevet den ned til mig, så jeg kan lave retter efter den , hun kæmper som dig, og vil så gerne have børn
du ved godt når du har pcos , så må du ikke spise kartofler -hvedemel - sukker- osv der er en lang liste, min datter har skrevet den ned til mig, så jeg kan lave retter efter den , hun kæmper som dig, og vil så gerne have børn
14 år15. oktober 2010 kl. 17:22
bruger slettet
Der er ihvertfald en bog der hedder "Spis Dig Gravid" som er god til PCOS piger, ikke fordi man nødvendigvis kun kan bruge den, hvis man vil være gravid, men der er nogle gode ideer og opskrifter i den... Det er Charlotte Hartvig og Bjarne Stigsby der har skrevet den...
14 år15. oktober 2010 kl. 20:34
Tanjaknoth (slettet)
Ønsker dig alt held og lykke med dit project.. tror det er i underkanten med 900 kcal for så sætter kroppen forbrændingen ned fordi den tror der er undtagelses tilstand... jeg har stor succes med at spise 1000 ekstra kcal en gang hver 14 dag det giver et seriøst spark i rø... så forbrændingen holder sig igang.. og så holder jeg mig til ca 1200 kcal til dagligt...
14 år16. oktober 2010 kl. 10:35
Det eneste der har ændret sig er, at jeg er gået fra Alli-piller til Metformin fordi min læge sagde jeg skullle...
Jeg skal ned på 60 kg, så der er langt igen og jeg KAN ikke leve med mig selv som jeg ser ud nu.
Hvad gør jeg glat, og hvordan kommer jeg igang med at tabe mig igen??