-100kg og 446 cm!!!!!!!!!!!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

-100kg og 446 cm!!!!!!!!!!!!!
Nu skal i bare høre alle sammen :-)
Jeg har i dag lige præcist smidt 100,0 kg!!!!!
Er det ikke mega vildt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Udover det er der røget 446 cm!!!

Jeg er helt i chok idag, det er først lige gået op for mig hvor meget 100 kg er! 100 kg, wow! Det er 100 mælkekartoner, eller 200 ½liters flasker! WOW

Jeg håber min succeshistorie kan inspirere jer andre lidt. For det kan virkelig lykkes at tabe sig! Jeg startede på 213,9 kg. En vægt der er så høj at jeg kunne dø hver eneste dag. Tænk engang.. I dag er min levetid betydeligt forlænget, og jeg har en kondi..

Før gik jeg bare derhjemme, gloede ud i luften, så tv, drak cola, spiste og spiste og spiste.. Jeg havde intet Job, og heller ikke noget liv, for at være helt ærlig.

Jeg besluttede mig for, at nu skulle det satme være. Jeg ville ikke dø i min egen sofa! Jeg ville være der for mine børn, tage dem med på ferier, med på ture, være med til deres bryllup, og alt hvad der hører til!

Jeg begyndte at ændre min kost langsomt, og blev ret hurtigt bidt af det med at tælle kalorier.. Gå ture har der været mange af! I dag er der lidt færre, men tilgengæld 5 spinningstimer om ugen :-)

Jeg har i dag et job som Pædagog. Har altid været uddannet pædagog, men måtte i 2006 sygemelde mig, på grund af ovevægt. Dengang 160 kg.. Som senere steg til 200+ på grund af depression, skilsmisse og tab af forældre.

Det er helt vildt for mig at jeg er under 115 kg. Har ikke været så langt nede siden 1996 vil jeg tro.. Hvis ikke længere. Jeg er glad igen, ser lyst på alt, og har genfundet min livsglæde. Hvem ved, måske kan denne glæde en dag fører til en kæreste, nu må vi se.

Når vægten lander på ca. 92 kg, skal jeg have foretaget et komplet bodylift + facelift. Noget af det bliver sponsoreret af staten, men må selv af med ca. 70.000 kr. Skal have fjernet hud på arme, ryg, mave, bryst, lår, knæ, læg, hals og bagdel. Til sidst skal jeg igennem et facelift, som skal stramme mit ansigt helt op, så jeg ikke ligner en på 60 år :-)

SÅ ALT I ALT ER JEG SUPER SKIDE MEGA GLAD!
kan slet ikke få armene ned! :-)

Niels.

(beklager længden på mit indlæg, og eventuelle skrivefejl, orker ikke lige at læse det hele igennem igen)
14 år11. oktober 2010 kl. 16:12
re: -100kg og 446 cm!!!!!!!!!!!!!
TILLYKKE. Det er bare så godt gjort. Du er jo slet ikke til at kende.
14 år11. oktober 2010 kl. 16:23
Stort tillykke med det flotte resultat.. Jeg har selv smidt 81 kg over en periode på 5 år og nåede mit mål i 2008, så jeg var ikke nær så hurtig som du - til gengæld fulgte huden nogenlunde med - undtaget lige "maveskindet" som jeg fjernet 3 kg af!!!!

Grunden til at jeg nu befinder mig i dette forum er, at jeg i løbet af det sidste års tid desværre har samlet 15 af de tabte kg op igen :-( -men jeg er oppe på hesten igen :-)

FLOT RESULTAT - godt gået.
14 år11. oktober 2010 kl. 16:27
Du er så vild, hold helt op hvor er det flot. Kæmpe stort tillykke. Livet lyder til at være blevet en hel del "lettere" for dig.

Og du skal ikke undskylde for dit indlæg, indlæg med den glæde og motivation kan vi slet ikke få nok af. Mere af den slags gerne.
14 år11. oktober 2010 kl. 16:27
wow man hvor er det bare godt gået, virkelig flot :)

stort stort tillykke :)
14 år11. oktober 2010 kl. 16:29
Hold kæft hvor er det godt gået!!!!!!! STORT tillykke med det store flotte runde tal :o)

Hilsen Gitte
14 år11. oktober 2010 kl. 16:31
wohhoooo
F.......hvor er du bare for sej altså....godt gået og tusind gang tillykke med det..woohhhoooo
14 år11. oktober 2010 kl. 16:59
re: wohhoooo
Vildt. Og superflot.
Kan nok ikke helt finde de ord som dækker.
Alene det at du har habt dig mere end jeg selv vejer, gør det umuligt at finde det rigtige at skrive.
14 år11. oktober 2010 kl. 17:48
hvor er det bare helt vildt godt gået! stort tillykke herfra!! :)
14 år11. oktober 2010 kl. 18:04
Tillykke både til dig og din familie.
det er vel nok flot.
flot at du er begyndt cykle og tælle kalorier.
tillykke
14 år11. oktober 2010 kl. 18:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...