#2 af Belfast (slettet)
Tilbage for guderne må vide hvilken gang
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: Tilbage for guderne må vide hvilken gang
Hej Karina.
Jeg er også tilbage igen og klar til at kæmpe!!!
Vi skal nok klare den...
Kh. Rikke
Jeg er også tilbage igen og klar til at kæmpe!!!
Vi skal nok klare den...
Kh. Rikke
14 år11. oktober 2010 kl. 09:12
bruger slettet
Hahare: Tilbage for guderne må vide hvilken gang
Hej Karina,
jeg er også tilbage... og har haft en lidt langsom start, men er optimistisk trods alt.
Men nu er der kun vej... og det er ned med vægten :D
Kh
Susan
jeg er også tilbage... og har haft en lidt langsom start, men er optimistisk trods alt.
Men nu er der kun vej... og det er ned med vægten :D
Kh
Susan
14 år11. oktober 2010 kl. 09:21
KarinaHadsten (slettet)
re: Hahare: Tilbage for guderne må vide hvilken gang
Ja vi skal nok klare den - jeg har lige startet en tråd med ½ kilo om ugen. Håber at der er nogle som melder sig på banen til at være med. Det er et tempo jeg kan forholde mig til. Og jeg kunne godt bruge nogle til at holde mig lidt i ørerne ;-)
14 år11. oktober 2010 kl. 09:23
Min historie ganske kort til dem, som ikke kender den. Frem mod 13. september 2008 (min brylupsdag) tabte jeg 20 kilo - siden har jeg taget de 15 kilo på igen. Det kan jeg i perioder virkelig hade mig selv for. Men jeg forsøger at overbevise mig selv om at der ikke kommer noget godt ud af at være hård ved sig selv over det, men at jeg i stedet burde handle på det og se at komme ned i vægt igen.
Jeg har været sej på motionssiden med karate 2 gange ugentligt og aktiv på løb også. Men løberiet har stået lidt stille en måneds tid - nu skal det igang igen. Mht mad har jeg bare haft for travlt og for lidt fokus på sundheden.
Nå men tror jeg på det denne gang? Ja det er jo farligt at lyde for sikker. Men jeg tror det hjælper mig en del at jeg faktisk kan gå på madital fra min iphone. Den har jeg altid med mig. Så bliver det lidt nemmere at smutte på forum og holde fokus på den måde. Nu vil jeg prøve at komme lidt ind i kampen ved at læse op på de forskellige fora. Jeg har set både "gamle" kendte navne og nye navne. Glæder mig til at kæmpe sammen med jer alle .... igen.