Tina_91 - Mål 50 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Tina_91 - Mål 50 kg
Hey :)

nu har jeg valgt at lave min eget tråd herinde basta.
har brug for at brokke mig.. over mig selv!

mit mål er at jeg i sidste ende har en vægt på omkring de 50 kg.

pt. er min vægt på 66,0, så der er lang vej

de første 1-2 uger gik super godt tabte mig 2 kg. er selv vældig stolt af det :)

men så for et par dage siden havde min kæreste købt chips og dip, og chokolade og havde planlagt en super aften med masser af søde sager og god aftensmad men fløde kartofler og alt muligt. der gik det bare helt galt for mit vægttab.

har desvære/heldigvis ingen badevægt så aner ikke om hvor meget jeg har taget på.

I dagene efter den dag har jeg ikke rigtig fået passet mine rutiner med sund mad og motion. hvilket jeg også er sur på mig selv over. ved ikke om jeg lige mistede modet i de dage men nu vil jeg have styr på det hele igen. håber mit indlæg her også motivere mig lidt igen :)

og at jeg snart får råd til en badevægt
14 år10. oktober 2010 kl. 15:12
re: Tina_91 - Mål 50 kg
okay min computer synes åbenbart den skulle logge mig ud mens jeg skrev der indlæg.. men det er altså mig der skrev det :/
14 år10. oktober 2010 kl. 15:16
Uha, jeg kender det.
Det går sådan set fint, indtil omgivelserne trækker en ud af den gode rutine og så tager det flere dage at komme ind i den igen.

Frygter selv for midt-ugen hvor jeg skal på efteruddanelse med frokost samt ostmadder og kage til kaffen. Det er vel provokerende både at have bagevægt og nupopulver med.

Men vi må jo over de der fristelser. Det nytter ikke at være vred på sig selv når man plumser i. Og så tage springet og komme ind rytmen igen.
14 år10. oktober 2010 kl. 17:34
Hej TIna

Dejligt med en kæreste der nusser om en og forkæler en.. Men Det hjælper ikke just på vægttabet. Har selv sådan en (han købte forleden en kæmpe æske fyldte chokolader til mig, bare fordi.. Det var i øvrigt samme dag som jeg var til slank intro i fitness centeret.. Godt gået.)

Det er nemt at miste fokus når man "nu alligevel har syndet". Men det blir jo ikke bedre af at man synder endnu mere.

Jeg har sagt til min kæreste at han meget hellere må forkæle mig ved at lave god, sund mad til mig og nusse lidt ekstra om mig, end at købe chokolade (-han udemærket godt ved jeg ikke kan holde mig fra).

Håber du finder motivationen igen og at din kæreste hjælper dig lidt :) Og held og lykke med dit mål

- louise
14 år10. oktober 2010 kl. 17:38
Hej Tina.
Super ide med egen tråd herinde. Så står man lidt mere til ansvar på en eller anden måde.
Var lige inde og kigge på din profil og kan se, at du er 161 høj. 50 kg er godt nok ikke mange kg for din højde. Tror det er lige ambitiøst nok som mål. Hvis man kigger på BMI (ved godt det ikke er altafgørende) så er det optimale 22. Det betyder du skal veje 57 kg. Bare et lille fif. For tror det bliver svært at komme helt ned på 50...
Bortset fra det... så god arbejdslyst med vægttabet :o)
14 år10. oktober 2010 kl. 18:57
hej igen alle sammen :)

tak til jer der har skrevet :)

og ja skal til at have min kæreste vendt til at det er bedre med sund mad :)

har også lige i dag været ude og købe en del frugt og grønt ind så jeg kan komme ind i at spise nok af det igen :)

TrawtorRocker; ja ved godt det måske er lidt men har været nede på de omkring 50 på et tidspunkt efter jeg havde lagt syg med kræft. kunne godt li min krop dengang, selvom den stadig ikke var helt slank :/
men alle kiloerne kom igen da jeg blev rask
14 år10. oktober 2010 kl. 22:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...