#2 af Fluffy82
ja nu skal jeg til at tage mig selv i nakken igen igen :(
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Fluffy82
re: ja nu skal jeg til at tage mig selv i nakken igen igen :(
Jeg startede i sin tid med at tage en beslutning om at ALT slik/kage skulle udskiftes med frugt.... og ja colaen måtte også væk...
Derudover fokuserede vi på at lave god og smagfuld mad, men i mindre mængder. Hvis man ikke skal spise så meget, er der råd til bedre råvarer!!
Og så er der jo altid undtagelserne, en enkelt hyggedag hist og her kan godt indebære lidt slik og chips, bare det ikke tager overhånd og man ikke bare falder tilbage i de gamle vaner....
Derudover fokuserede vi på at lave god og smagfuld mad, men i mindre mængder. Hvis man ikke skal spise så meget, er der råd til bedre råvarer!!
Og så er der jo altid undtagelserne, en enkelt hyggedag hist og her kan godt indebære lidt slik og chips, bare det ikke tager overhånd og man ikke bare falder tilbage i de gamle vaner....
14 år9. oktober 2010 kl. 22:47
bruger slettet
re: ja nu skal jeg til at tage mig selv i nakken igen igen :(
ja det er en gode start.
men det gik nemmer den gang hvor jeg var pædagogmedhjælper, der tænk man ikke over det, men hold da op når man sidder i timen og skal høre efter ovs, så vil jeg så gerne kunne små spise og når jeg det om morgen tager jeg gulerødder stave med, men hvis ikke så er det nemt at tage kantine sandwich eller andet brød og det kan så ses på vægten :(
men det du siger er en gode start, har været på ddv.
og der var jeg ikke helt klar til det da jeg gik i byen så savnet jeg godt nok de kære drinks da man sad med sine 2 25cl cola light :)
men det gik nemmer den gang hvor jeg var pædagogmedhjælper, der tænk man ikke over det, men hold da op når man sidder i timen og skal høre efter ovs, så vil jeg så gerne kunne små spise og når jeg det om morgen tager jeg gulerødder stave med, men hvis ikke så er det nemt at tage kantine sandwich eller andet brød og det kan så ses på vægten :(
men det du siger er en gode start, har været på ddv.
og der var jeg ikke helt klar til det da jeg gik i byen så savnet jeg godt nok de kære drinks da man sad med sine 2 25cl cola light :)
14 år9. oktober 2010 kl. 22:52
jeg er selv ny her inde, og hvor uhyggeligt at man ca kan se hvad man intager på en dag, ikke godt :( specielt når man er studeren.
men nu mangler jeg bare lige det spark bagi så jeg kan komme igang igen :)
jeg vil gerne smide 14kg over tid selvføgelig, men så mit start mål er 4kg så jeg kan komme ned på 65kg.
men hvordan startede i med at komme igang så man ikke køre surt i det som jeg har prøvet. fordi jeg bare får lyst til det som er forbudt som chips/pop corn når jeg sjælden er i biffen. osv.
min chokolade trang kan jeg styre ved at spise lidt af det mørke 70%.
hilsen AM