Bukserne kan ikke komme op om måsen :(

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Bukserne kan ikke komme op om måsen :(
Ak ja, jeg fristede skæbnen i går aftes.... Jeg tog mine bukser på jeg gik med sidste efterår.... Ved da godt at jeg har taget en 5 kg på, meeeeen.... DE KUNNE IKKE KOMME OP OM MÅSEN!!!!!!

Nej hvor blev jeg gal på mig selv!!! Tænk at jeg bare har ladet stå til i et helt år! Hvis jeg ikke gør noget nu bliver jeg bare endnu federe.... Selv min vægt er gået helt i koks og nægter åbenbart at vise resultatet, men istedet 3-4 forskellige tal!

SÅ i morges sagde jeg til mig selv; NU tager du dig sgu sammen!!! Du skal være glad for dig selv og din krop, ergo skal du være slank og føle dig smuk :)

Jeg tænker derfor at jeg skal lave en plan: droppe alle stivelsesprodukter, sukker og mættet fedt. Ind med sunde fedtstoffer og minimum 600g grøntsager om dagen, skære ned på frugten og mælkeprodukter, og begynde at løbe igen :)

Min vægt er utilrenelig (ligesom mit ukontrollerede madintag) og er omkring 73 kg pt. Den SKAL bare ned på 67 kg igen, BASTA!!!!

Puh.... Måtte lige lufte mine frustrationer og dokumentere mine tanker så jeg ikke kan løbe fra dem hehe :) Tænker at jeg bør skrive min vægt, ligesom nogle af Jer andre gør, i denne tråd - så jeg hænger mig selv op på det. Nu er jeg kommet den lange vej fra 115 kg - nu vil jeg bare gerne i mål :)
14 år8. oktober 2010 kl. 14:22
re: Bukserne kan ikke komme op om måsen :(
You go girl:-)

Kender alt for godt det med ikke at kunne få bukserne op - så træls:-(

Det er da flot du tidligere har tabt dig så meget - du skal nok klare de 5 kg.

Held og lykke med vægttabet.
Mvh. Lilian
14 år9. oktober 2010 kl. 07:15
Har to store stakke dyre jeans, med en gennemsnitspris på 1000 kr..... Ingen af dem kan komme op over min mås, de ligger bare der og griner af mig.....

Fik for alvor gang i slankeprojektet da jeg holdte bytte tøj med nogle veninder, og så dem kunne passe det tøj der hverken kan nå rundt om min mås eller min barm.

Har heldigvis lavet en deal, de må låne mit fine tøj, indtil jeg selv kan passe det:-)

Men det fik virkelig gang i slankeplanerne, og det går da også fremad:-)
Så: you go girl!!!!
14 år9. oktober 2010 kl. 09:58
Tænkte at nu måtte jeg igen krybe til korset og veje mig.... ak og ve, den åndssvage vægt sagde sgu 74,5 kg!!! Jeg forstår det simpelthen ikke.... Jeg spiser mindre og sundere, med små enkelte udfald....

Er total demotiveret, og så alligevel ikke... For fadme nej om jeg vil være frk. Fed igen :)

Jeg har stortset droppet al stivelse i maden - er det mon det der giver væske i kroppen?

Nu vil jeg drikke mig lidt te - er nemlig syg med en ordenlig omgang øjenbetændelse og ondt i halsen :(

Fortsat god aften til dig der gad læse dette :)
14 år20. oktober 2010 kl. 19:55
Hej Nuffi.
Hvor flot at du er kommet så langt. Fra 115 kg til 70érne. !! Husk at ros dig selv for den lange vej, selvom det kan blive hverdag at være en 70ér. c",)
Når du skriver, at du har droppet al stivelsen, forstår jeg det så rigtigt, hvis du intet kulhydrat får?? Det er vigtigt for hjernen at få lidt kylhydrat. Lige som det er vigtigt for musklerne (og hjertet) at få protein.
Jeg spiser ikke hvid brød, sukker mm. Får fuldkorn når jeg får noget (når jeg da selv laver maden og kan bestemme). Havregrød, havregryn, hjemmebagt grovbolle. Ikke meget. Men 30-60 gram groft om dagen.

Jeg har selv et par bukser jeg havde på, da jeg for over et år siden fløj til Asien hvor jeg der, bosatte mig. De dejlige afslapper-rejse bukser ville jeg lige hoppe i den anden dag.. men nej, de ville heller ikke op omkring måsen. Så jeg ved hvor frusterende det er med de skide bukser. :o)
Hey, forresten, husk at spis jævnligt. Husk mellemmåltider. ?! De holder forbrændingen kørende mellem hovedmåltiderne.
14 år21. oktober 2010 kl. 08:36
Stod på vægten igen i morgen = dårlig ide... den sagde dælme 76,2 kg!!! Hvordan kan det dog lade sig gøre???

Nå men har haft den største trang til at rende rundt hele dagen i dag; har fået ryddet op i garagen, værkstedet og fyrrummet :) Så har gået rigtig meget frem og tilbage til hængeren, der står helt oppe ved vejen :)
Har også spist sundt i dag! Fik lavet en dejlig stærk gryderet i går uden stivelse selvfølgelig, og den har så rækket til 2 måltider i dag. Håber snart vægten viser noget reelt, for jeg føler vitterligt ikke at disse tal er reelle!!! Seriøst; vægten sagde i fredags 72,7 kg og nu en uge senere 76,2 - det hænger bare ikke sammen ifht. hvad jeg indtager....

Katja W: jeg spiser frugt og nødder osv. så får da kulhydrater - så vidt jeg ved er der det er i al mad :) Jeg spiser mellem 4-6 små måltider om dagen og drikker rigeligt.
Men "dejligt" at vide at jeg ikke er den eneste med mås-frustrationer hehe :)
14 år21. oktober 2010 kl. 20:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...