#2 af barbie princess (slettet)
Så blev jeg mor!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+barbie princess (slettet)
re: Så blev jeg mor!
Tillykke! Ønsker dig en fantastisk tid med den lille.
Held og lykke med vægttabet, sikke en dejlig kickstart at der er røget 8,5 kg bare på fødslen.
Held og lykke med vægttabet, sikke en dejlig kickstart at der er røget 8,5 kg bare på fødslen.
14 år6. oktober 2010 kl. 15:38
Trif
Tillykke med din lille prinsesse!!
Tillykke også med vægttabet, det er jo en god start. Hvis du så skal amme???? SÅ med lidt mad-omtanke (lidt bare) så kan der altså rasle nogle kg af!!
Men husk at din baby og du skal nyde hinanden, det er det vigtigste.
Tillykke også med vægttabet, det er jo en god start. Hvis du så skal amme???? SÅ med lidt mad-omtanke (lidt bare) så kan der altså rasle nogle kg af!!
Men husk at din baby og du skal nyde hinanden, det er det vigtigste.
14 år6. oktober 2010 kl. 15:53
skallebæk (slettet)
Mange gange tillykke.. Du går en skøn tid i møde. Lange ture med barnevognen er jo også motion.. Held og lykke
14 år6. oktober 2010 kl. 16:41
liseje (slettet)
KÆMPE STORT TILLYKKE
Hvor er det godt gået :-) Tillykke med prinsessen :-)
Hvor er det godt gået :-) Tillykke med prinsessen :-)
14 år6. oktober 2010 kl. 16:54
zentu
Åhh tillykke det er bare så dejligt med sådan en lille ny.
Som de andre siger nyd tiden , lidt omtanke med hvad der bliver puttet indenbords og så ture med barnevognen så skal det nok smutte af dig..
Atter tillykke
Som de andre siger nyd tiden , lidt omtanke med hvad der bliver puttet indenbords og så ture med barnevognen så skal det nok smutte af dig..
Atter tillykke
14 år6. oktober 2010 kl. 17:04
biologi c
tillykke, med den lille.
(og du taber dig ydeligere af at amme.)
(og du taber dig ydeligere af at amme.)
14 år6. oktober 2010 kl. 18:35
bruger slettet
Kæmpe stort tillykke med din lille prinsesse :-) Dejligt for dig at der er vel overstået :-)
14 år6. oktober 2010 kl. 19:07
ld81 (slettet)
Tillykke, det er bare det største at blive mor:-)
Gåture med barnevognen er super, men husk nu at få sovet lidt i løbet af dagen også - det er altså bare så vigtigt...
Gåture med barnevognen er super, men husk nu at få sovet lidt i løbet af dagen også - det er altså bare så vigtigt...
14 år7. oktober 2010 kl. 12:32
Sarah17 (slettet)
Tak skal i have alle sammen! Det varmer :-)
Det går rigtig godt indtil videre, og både mor og baby har det rigtig godt!
Hun sover rigtig meget, både om natte og om dagen, så det giver mig lidt luft til at få lavet lidt lektier, slappet af osv. Det er super skønt :-)
Vil så småt begynde at taste ind.. Ikke noget fanatisk, men blot holde øje med mit madindtag..
Har været ude og gå med Isabelle i over 1 time.. Dejligt med lidt frisk luft :-)
Vægten er faldet med 800g, fedt!
Rigtig god dag til jer alle :-)
Det går rigtig godt indtil videre, og både mor og baby har det rigtig godt!
Hun sover rigtig meget, både om natte og om dagen, så det giver mig lidt luft til at få lavet lidt lektier, slappet af osv. Det er super skønt :-)
Vil så småt begynde at taste ind.. Ikke noget fanatisk, men blot holde øje med mit madindtag..
Har været ude og gå med Isabelle i over 1 time.. Dejligt med lidt frisk luft :-)
Vægten er faldet med 800g, fedt!
Rigtig god dag til jer alle :-)
14 år7. oktober 2010 kl. 14:25
Hun vejer 2800g og er 46 cm.. Hun er lidt lille, og lægerne tror at det kan være på grund af min rygning.
Meeen, hun er nu sund og rask alligevel!
Hun er virkelig den skønneste lille prinsesse jeg nogensinde har set! Det kan slet ikke beskrives.
Sidder med en kæmpe glæde nu.. Hun er så smuk, som hun ligger der og sover i sin vugge. Vi er allerede blevet sendt hjem fra hospitalet. Men vi var der også hele dagen igår, og en del af dagen i dag.
Da jeg kom hjem blev jeg selvfølgelig nødt til at stå på vægten.. ER I CHOK! 109,8 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har smidt 8,5 kg.. PÅ EN DAG??????????????
Hold da helt kæft.. (Undskyld sproget).. Det er sørme meget :-)))) Isabella vejede jo ikke særlig meget, så det undrer mig rigtig meget.. Men der er jo kommet en del væske med, og jeg har tisset som en sindsyg det sidste døgn.
Nu skal jeg lige ovenpå igen, og så står den på sund mad og lidt motion.. Så meget som jeg nu kan overskue.
Tror jeg skal ud og gå nogle dejlig lange ture med barnevognen..
Alt går godt her, og jeg er super lykkelig!
Sarah.