#1 af Frk Jakob (slettet)
Jeg er gravid
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
Så nu går min plan ud på at holde min vægt gennem graviditeten. Er super glad, det er virkelig et ønske barn, jeg har tabt nogle gange og har forsøgt i 1½ år :) Er i 10. uge :)
14 år4. oktober 2010 kl. 19:50
Annefie
re: Jeg er gravid
Hej
Hjertelig tillykke med den godt nyhed. du må nok regne med at tage lidt på, barnet vejer jo da lidt:)
Hilsen Annefie.
Hjertelig tillykke med den godt nyhed. du må nok regne med at tage lidt på, barnet vejer jo da lidt:)
Hilsen Annefie.
14 år4. oktober 2010 kl. 19:55
bruger slettet
Kære Frk. Jakob,
tillykke - tillykke - tillykke... og selvom jeg godt anbefale, at man spiser sundt og ikke tager lige så meget på, som jeg gjorde dengang for knap 12 år siden... så sætter det ogå tingene i perspektiv.
Der er bare noget, som er så meget vigtigere end en lille delle.
Kærlig hilsen
og tillykke <3
Susan
tillykke - tillykke - tillykke... og selvom jeg godt anbefale, at man spiser sundt og ikke tager lige så meget på, som jeg gjorde dengang for knap 12 år siden... så sætter det ogå tingene i perspektiv.
Der er bare noget, som er så meget vigtigere end en lille delle.
Kærlig hilsen
og tillykke <3
Susan
14 år4. oktober 2010 kl. 19:56
bruger slettet
Ej... Hvor fantastisk!!
TILLYKKE med det!!
Det er også det, jeg stræber efter at opnå, og jeg skal have hjælp, fordi jeg ingen æggeledere har...
Men jeg mangler stadig at tabe 9 kg, før min BMI er hvor den skal være... Håber det kommer til at gå hurtigt... :o)
Mange gange tillykke med din graviditet, Håber den bliver skøn...
TILLYKKE med det!!
Det er også det, jeg stræber efter at opnå, og jeg skal have hjælp, fordi jeg ingen æggeledere har...
Men jeg mangler stadig at tabe 9 kg, før min BMI er hvor den skal være... Håber det kommer til at gå hurtigt... :o)
Mange gange tillykke med din graviditet, Håber den bliver skøn...
14 år4. oktober 2010 kl. 20:25
Frk Jakob (slettet)
Hvor er I søde. Jeg håber den lille bliver derinde og jeg har fået at vide af lægen jeg skal forsøge kun at tage 10 kg på. Jeg vejer 97,4 kg her til morgen og jeg har endnu intet taget på, men min mave er vokset, så må være tyndere et eller andet sted ;)
14 år4. oktober 2010 kl. 21:48
ld81 (slettet)
Tillykke med graviditeten, jeg håber for dig du kan overholde ikke at tage for meget på, men som en anden skrev, så sætter det det hele i et andet perspektiv.
Du skal bare passe på ikke at blive for ked af det, hvis vægten skulle stige alligevel.
Jeg håber du får en rigtig god graviditet og et sundt og velskabt barn til den tid.
Du skal bare passe på ikke at blive for ked af det, hvis vægten skulle stige alligevel.
Jeg håber du får en rigtig god graviditet og et sundt og velskabt barn til den tid.
14 år4. oktober 2010 kl. 21:51
Frk Jakob (slettet)
Ja min største frygt er at jeg får spist for meget, så barnet bliver KÆMPE, fordi i forvejen er jeg ikke helt glad for tanken om at skulle presse 3½ kg ud gennem min krop. Er ikke helt overbevist om at jeg er designet til den slags ;) ;)
14 år4. oktober 2010 kl. 22:08
biologi c
tillykke
14 år5. oktober 2010 kl. 07:21
Tanjaknoth (slettet)
Stort tillykke... hvis du tænker over hvad du spiser i graviditeten og sørge for at røre dig, skulle du gerne være mindre når du har født end før du blev gravid.. kender 2 der har tabt sig under deres graviditet.. og ikke nok med at du gør dig selv en tjeneste ved at spise sundt og varieret, så gør du også dit ufødte barn en tjeneste... du skal nok klare det.. når man bliver mor får man også lyst til at passe bedre på sig selv.
De bedste ønsker for dig og din lille familie...
venlig hilsen Tanja
De bedste ønsker for dig og din lille familie...
venlig hilsen Tanja
14 år5. oktober 2010 kl. 11:24
guest
Stort tillykke og rigtig meget held og lykke.
Jeg har selv 3 børn og har alle gange taget ca. 8 kg på, og 2 måneder efter fødslerne har jeg været tilbage til min før-graviditets-vægt. Jeg har tænkt over hvad jeg spiste uden at være fanatisk. Mathilde kakaomælk virkede som et mirakelmiddel for mig mod morgenkvalmen, og den er ikke ligefrem kalorielet ;-)
Så mit råd er tænk over hvad du spiser, men lad være med at være fanatisk. Det skal også være en god og glædelig tid for dig at være gravid.
Derudover læste jeg engang en artikel om at man ville få glade børn hvis man spiste mørk chokolade under sin graviditet..... og jeg har tre dejlige og glade børn ;-)
Endnu engang stort tillykke, jeg håber det bliver en rigtig god graviditet og senere fødsel!
Jeg har selv 3 børn og har alle gange taget ca. 8 kg på, og 2 måneder efter fødslerne har jeg været tilbage til min før-graviditets-vægt. Jeg har tænkt over hvad jeg spiste uden at være fanatisk. Mathilde kakaomælk virkede som et mirakelmiddel for mig mod morgenkvalmen, og den er ikke ligefrem kalorielet ;-)
Så mit råd er tænk over hvad du spiser, men lad være med at være fanatisk. Det skal også være en god og glædelig tid for dig at være gravid.
Derudover læste jeg engang en artikel om at man ville få glade børn hvis man spiste mørk chokolade under sin graviditet..... og jeg har tre dejlige og glade børn ;-)
Endnu engang stort tillykke, jeg håber det bliver en rigtig god graviditet og senere fødsel!
14 år5. oktober 2010 kl. 21:35