#2 af Rov (slettet)
Forever slim?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Rov (slettet)
re: Forever slim?
God vind Susan!
Husk at holde i lige meget om du falder i hist og her,
det er det lange loeb der taeller, du skal nok naa det :)
Husk at holde i lige meget om du falder i hist og her,
det er det lange loeb der taeller, du skal nok naa det :)
14 år4. oktober 2010 kl. 13:07
Ywon (slettet)
Hel og lykke fra mig ogsaa!...
Husk ogsaa, at du kan ikke undgaa at have det lidt daarligt engang imellem medens du taber dig, og der kommer perioder hvor vaegt tabet gaar i staa. Det er der - som Rov skriver - du virkelig maa holde ud.
Det er ogsaa en god ting bare at vaere med her, for alle er virkeligt soede til at stoette hinanden.
Forever slim? Det kan jeg saa sandeligt kun gaa helhjertet ind for!... :-D
Husk ogsaa, at du kan ikke undgaa at have det lidt daarligt engang imellem medens du taber dig, og der kommer perioder hvor vaegt tabet gaar i staa. Det er der - som Rov skriver - du virkelig maa holde ud.
Det er ogsaa en god ting bare at vaere med her, for alle er virkeligt soede til at stoette hinanden.
Forever slim? Det kan jeg saa sandeligt kun gaa helhjertet ind for!... :-D
14 år4. oktober 2010 kl. 13:49
bruger slettet
Mange tak for Jeres respons. Jeg har haft enormt svært ved bare at tænke på at tabe mig, så jeg er bare lettet over at jeg kan komme i gang.
Det er utroligt, som jeg bare ikke hare "kunne" - og bare har ladet stå til.
Men IKKE mere. Jeg har købt lækker fedtfattig, sund mad! Jeg dropper stort set... (ja, ikke helt) alkohol, spiser hyppigt, men relativt småt.
Og drikker urtete, vand, og har købt frisk chili, ingefær, god hvidløg og koriander til at give smag... og tænker også på mynte, rosmarin etc.
Og je har ogs besluttet, at jeg IKKE skal på vægten før næste mandag...
Hehehe... nu får vi, hvor viljestærk jeg er...
Håber også, at alle føler, at de er i de retning, som de gerne vil.
Kh
Susan
Det er utroligt, som jeg bare ikke hare "kunne" - og bare har ladet stå til.
Men IKKE mere. Jeg har købt lækker fedtfattig, sund mad! Jeg dropper stort set... (ja, ikke helt) alkohol, spiser hyppigt, men relativt småt.
Og drikker urtete, vand, og har købt frisk chili, ingefær, god hvidløg og koriander til at give smag... og tænker også på mynte, rosmarin etc.
Og je har ogs besluttet, at jeg IKKE skal på vægten før næste mandag...
Hehehe... nu får vi, hvor viljestærk jeg er...
Håber også, at alle føler, at de er i de retning, som de gerne vil.
Kh
Susan
14 år4. oktober 2010 kl. 15:46
bruger slettet
So so so.... efter weekenden stod jeg så på vægten igen - og resultatet var ikke ligefrem opmuntrende... 300 g efter en uge, men jeg har ærlig talt heller ikke været "helt god" og der er røget en del ned, som IKKE skulle have været nede.
På positivsiden har jeg så fået købt mig en cykel, min gamle blev stjålet i sommers og jeg har været ude og cykle lidt i det gode vejr. Det har ikke været lange ture eller i særlig højt tempo, men jeg kan allerede mærke, at det gør mig godt. Jeg har simpelt hen været ALT for inaktiv med stillesiddende arbejde, som regel hjemmefra, så jeg har ikke engang skulle bevæge mig for at komme på arbejde...
Og da jeg har problemer med min ene ankel, går det heller ikke rigtigt med at løbe for tiden, som jeg ellers elsker - og jeg har ikke taget mig sammen til at gå.
Jeg håber, at jeg har bedre nyheder i næste uge...
Kh
Susan
På positivsiden har jeg så fået købt mig en cykel, min gamle blev stjålet i sommers og jeg har været ude og cykle lidt i det gode vejr. Det har ikke været lange ture eller i særlig højt tempo, men jeg kan allerede mærke, at det gør mig godt. Jeg har simpelt hen været ALT for inaktiv med stillesiddende arbejde, som regel hjemmefra, så jeg har ikke engang skulle bevæge mig for at komme på arbejde...
Og da jeg har problemer med min ene ankel, går det heller ikke rigtigt med at løbe for tiden, som jeg ellers elsker - og jeg har ikke taget mig sammen til at gå.
Jeg håber, at jeg har bedre nyheder i næste uge...
Kh
Susan
14 år11. oktober 2010 kl. 09:16
jeg har tabt mig før - og har siden været sådan lidt op og ned... resultatet er nu, at jeg er blevet ret overvægtig og gerne vil tabe mig 20 kg.
Jeg vil simpelt hen være slank - jeg gide ikke at have det dårligt, når jeg skal købe tøj - enten fordi størrelserne er for små eller fordi jeg hader at se mig selv spejlet.
Jeg er træt af, at jeg ikke bryder mig om at skulle være nøgen sammen med en mand (og ja, jeg .er single).
Jeg er træt af, at min max-vægt bare stiger stødt.
Men jeg duer så ikke rigtigt til at skulle veje al min mad, men har lavet en tommefingermadplan og er så småt gået i gang med at bevæge mig lidt - som på sigt skal være mere målrettet motion.
Jeg forpligtiger mig hermed tl at poste mit resultat HVER mandag... og nu starter jeg altså på 20 kg- og kan forhåbentligt snart begynde at tælle ned.
Vi "ses" -
Kærlig hilsen
Susan