#2 af Tanjaknoth (slettet)
Jeg er så sej!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Jeg er så sej!
Dejligt at hører... og super flot... jeg fik den samme åbenbaring for 5 uger siden... og har alerede tabt 9 kg og kan det lykkedes for mig på en sund og god måde kan det lykkes for alle... jeg mangler stadig at tabe 21 kg for at komme ned på min ønskevægt 64 kg. Held og lykke på rejsen mod dit mål... du skal nok klare det...
venlig hilsen Tanja
venlig hilsen Tanja
14 år2. oktober 2010 kl. 14:24
Lovely
re: Jeg er så sej!
Du er for god!!
Tillykke med din store beslutning og din lige så store succes. Du skal nok komme sikkert i mål med den indstilling!!
Tillykke med din store beslutning og din lige så store succes. Du skal nok komme sikkert i mål med den indstilling!!
14 år2. oktober 2010 kl. 15:04
Jeg vågnede den 16 september og bestemte mig for at nu gad jag bare ikke være tyk mere! Jeg vil være en mor med overskud og som ser godt ud. Har prøvet en million kure før. Og altid faldt i. Men nu var det bare som om at der faldt en brik på plads og det lykkeds bare nu. Jeg startede på 90,6 kg. Og i dag da jeg stod på vægten stod den på 87,0! Det er jo gået vildt stærkt. Og man bliver jo bare endnu mere motiveret af at hoppe på vægten!
Men uh jeg syntes det er svært nogen gange.. min slik junkie lure stadig der inde et sted. Men jeg kan! Og jeg vil!