Hej igen!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hej igen!
jeg har lige været væk 3 ugers tid, har haft en lidt træls periode men nu er det overstået igen. Jeg har spist slik, kage, chokolade hver eneste dag i snart 3 uger, ups! Og heldigvis for mig er jeg startet på et fysisk hårdt arbejde, så jeg har utroligt nok kun taget 800 g. på! Tænk sig hvad jeg kan udrette med det job og en sund kost!

Mit mål er i denne omgang at nå 70 kg inden juleaften/nytårsaftenen. Håber det kan lykkedes, det burde det. Mangler små 4 kg! Men tænk alle de kilo jeg har sejret over.

Håber i alle har haft det godt i de få uger jeg ikke har været herinde! Og tabt en masse kilo! Skal vist lige på rundtur i indlæggene, der er jo nogle personer man følger med i:-)
14 år1. oktober 2010 kl. 20:20
re: Hej igen!
Hej Mål65kg!!

Har savnet dig herinde.. tak for dit søde indlæg i min tråd.

Hvor er det skønt, at du kunne "nøjes" med 800g - det er trods alt til at overskue!! Jeg krydser tommelfingre for, at du når i mål med dine 70 kg - med kun 4 kg er det jo absolut en realistisk plan. Mangler selv de der 5,4 kg, som skal smides inden jul. Som du jo har læst i min tråd kæmper jeg lige nu, for ikke at kaste mig ud i en omgang overspisning!!

Glæder mig til at følge med i dit vægttab igen!

Knus og velkommen tilbage

Lovely
14 år1. oktober 2010 kl. 21:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...