Hej igen!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Lovely
re: Hej igen!
Hej Mål65kg!!
Har savnet dig herinde.. tak for dit søde indlæg i min tråd.
Hvor er det skønt, at du kunne "nøjes" med 800g - det er trods alt til at overskue!! Jeg krydser tommelfingre for, at du når i mål med dine 70 kg - med kun 4 kg er det jo absolut en realistisk plan. Mangler selv de der 5,4 kg, som skal smides inden jul. Som du jo har læst i min tråd kæmper jeg lige nu, for ikke at kaste mig ud i en omgang overspisning!!
Glæder mig til at følge med i dit vægttab igen!
Knus og velkommen tilbage
Lovely
Har savnet dig herinde.. tak for dit søde indlæg i min tråd.
Hvor er det skønt, at du kunne "nøjes" med 800g - det er trods alt til at overskue!! Jeg krydser tommelfingre for, at du når i mål med dine 70 kg - med kun 4 kg er det jo absolut en realistisk plan. Mangler selv de der 5,4 kg, som skal smides inden jul. Som du jo har læst i min tråd kæmper jeg lige nu, for ikke at kaste mig ud i en omgang overspisning!!
Glæder mig til at følge med i dit vægttab igen!
Knus og velkommen tilbage
Lovely
14 år1. oktober 2010 kl. 21:37
Mit mål er i denne omgang at nå 70 kg inden juleaften/nytårsaftenen. Håber det kan lykkedes, det burde det. Mangler små 4 kg! Men tænk alle de kilo jeg har sejret over.
Håber i alle har haft det godt i de få uger jeg ikke har været herinde! Og tabt en masse kilo! Skal vist lige på rundtur i indlæggene, der er jo nogle personer man følger med i:-)