#2 af Linesc (slettet)
BED- facebook gruppe
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Linesc (slettet)
re: BED- facebook gruppe
Ups.. der er åbenbart en klon-gruppe i Norge.
Gruppen er omdøbt til anonyme overspisere DK
Her er linket:
facebook.com
Gruppen er omdøbt til anonyme overspisere DK
Her er linket:
facebook.com
14 år1. oktober 2010 kl. 15:05
bruger slettet
Superfedt initiativ!
Har selv lidt af BED, men er efter et effektivt behandlingsforløb blevet rask og er kommet i gang med et vægttab :-)
Har selv lidt af BED, men er efter et effektivt behandlingsforløb blevet rask og er kommet i gang med et vægttab :-)
14 år1. oktober 2010 kl. 19:32
gtfh (slettet)
God ide.
Eneste minus (der er ironi på), er at jeg nu må æde min pricipielle modstand mod fjæsen og hoppe på "plagen", haha!!!!
Eneste minus (der er ironi på), er at jeg nu må æde min pricipielle modstand mod fjæsen og hoppe på "plagen", haha!!!!
14 år2. oktober 2010 kl. 11:07
gh (slettet)
14 år2. oktober 2010 kl. 21:21
gtfh (slettet)
Jeg så den godt, da panikkede nettet igennem da jeg opdagede hved der foregik inde i hovedet.
Religion er fint, men hver ting til sin tid, IMHO.
Religion er fint, men hver ting til sin tid, IMHO.
14 år3. oktober 2010 kl. 10:25
Jeg læste nogle indlæg herinde den anden dag om Binge Eating Disorder, og måtte jo erkende at jeg i den grad kunne genkende mig selv. Jeg anede simpelthen ikke at det eksisterede!
Jeg har oprettet en gruppe for overspisere - altså os, der overspiser når vi er stressede/kede af det/vrede/skuffede, og ikke altid kan stoppe selvom vi gerne ville.
Gruppen er tænkt som et sted, hvor vi kan snakke åbent om de episoder, hvor det går galt for os. Derfor er det en lukket gruppe, hvor kun medlemmerne kan se hvad der foregår. Herigennem skulle vi gerne allesammen opnå større indsigt i hvornår vi skal passe på, og hvad vi kan gøre for at stoppe os selv..
Gruppen hedder: Anonyme overspisere.
I er meget velkomne til at ansøge om medlemsskab, hvis I kan genkende lidt af jer selv :o)