yes we can!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

yes we can!
nu må det være slut med dårlige undskyldninger! slut med at focusere på det man IKKE må, de er så meget man MÅ!
jeg må gerne:
spise tit
drikke rigeligt vand
spise lækker fisk
spise årstidens grøntsager
nyde det gode vejr
gå ture
osv
osv
det er vel bare sukker og fedt jeg skal vælge fra! hvor svært kan det være!! ( jeg ved godt det er svært, ellers havde jeg jo ikke vejet så meget!) - men nu er det min tur til at blive forkælet. Jeg ved jo jeg bliver gladere når jeg taber mig!
14 år1. oktober 2010 kl. 11:23
re: yes we can!
hvor er jeg bare enig!!!!!! faktisk skal vi ikke gøre noget for at tabe os...VI SKAL LADE VÆR MED NOGET::::
lade vær med at spise for meget, lad vær med at spise fedt og sukker..... er det ikke grotesk at vi selv propper alt det skidt i hoved som gør os tykke......
HVOR FINDER MAN MERE VILJESTYRKE??????
14 år1. oktober 2010 kl. 12:46
jo det er lidt grotesk! men jeg tror at det rent psykologisk, er vigtigt at hænge sig ved alt det man GERNE MÅ spise/gøre, i stedet for det man ikke må/skal lade være med..
Jeg har faktisk hørt om nogen der sad og lavede små sedler med GODE belønninger, kom dem i en krukke, og så trak en en gang imellem, når man havde fortjenet ros eller gevinst - eller hvis man er ked af det ...
det kunne man egentlig godt prøve ??
14 år1. oktober 2010 kl. 15:04
jubii, så flyttede vægten sig lidt igen.. det var herligt
14 år2. oktober 2010 kl. 09:42
Dejligt positivt indlæg...

endnu en positiv ting er også at man ikke skal være fuldstændig fedtforskrækket, hvis man vælger det rigige fedt, for de sunde fedtstoffer hjælper kroppen til at fungere bedre og endda ti bedre l at kunne forbrænde fedt.. kokos olie er et super produkt... jeg kan anbefale at google produktet og læse nærmere om det... jeg indtager minimum 2 gr af det om dagen (eks blandet i havregrød, til at stege i (da det ikke danner transfedtsyre osv) jeg har tabt 9 kg på små 5 uger... og spiser dejlig mad hver dag mange gange om dagen :-) har aldrig haft det bedre :-) Vh Tanja
14 år2. oktober 2010 kl. 10:45
tak Tanja,
kokosolie - det vil jeg undersøge! jeg er godt nok ikke så meget for lugten af kokos, men man må jo prøve noget nyt en gang i mellem ;0) Jeg bruger mest olivenolie og rapsolie- men det er måske ved at være kedeligt

14 år3. oktober 2010 kl. 11:31
nå - nu skal det så stå sin prøve... først kursus tirsdag og onsdag, og så igen fredag og lørdag!
man må jo vælge med omhu!!
14 år4. oktober 2010 kl. 08:53
det så sin prøve, men JEG dumpede vist lidt! + 700 gram, øv øv øv... men før "kuren" ville det være gået meget værre! Ringe trøst, men alligevel!
Så er det jo bare med at sige: "op på hesten igen Sulajma" - og hvis det gik efter alle de gange jeg j´har sagt det, ville jeg kunne stille op til VM i dresur-ridning !! bortset den stakkels krikke ville få svære rygproblemer!
14 år10. oktober 2010 kl. 15:05
nå, så skred der lidt igen... det giver blod på tanden
14 år14. oktober 2010 kl. 00:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...