BMI 24,9
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+dygtig
re: BMI 24,9
skide flot, det må være dejligt ;O)
14 år30. september 2010 kl. 11:13
Lovely
EJ HVOR ER DU SEJ
Kender følelsen - har selv lige passeret den magiske grænse. Fedt (haha) ikke at være overvægtig mere, men fuldkommen normal.
Keep up the good work - jeg vil lige følge lidt med hos dig - for det der med at smide de sidste kg.. har fra rigtig mange sider hørt, at det kan være svært!
Jubelhilsener
Lovely
Kender følelsen - har selv lige passeret den magiske grænse. Fedt (haha) ikke at være overvægtig mere, men fuldkommen normal.
Keep up the good work - jeg vil lige følge lidt med hos dig - for det der med at smide de sidste kg.. har fra rigtig mange sider hørt, at det kan være svært!
Jubelhilsener
Lovely
14 år30. september 2010 kl. 11:52
Tina_91 (slettet)
mange mange gange tillykke :)
det er mega godt gået, jeg har stadig et godt stykke vej før jeg er så langt :)
men det er dejligt at nogen allerede er der, så ved jeg da at det er muligt :)
det er mega godt gået, jeg har stadig et godt stykke vej før jeg er så langt :)
men det er dejligt at nogen allerede er der, så ved jeg da at det er muligt :)
14 år30. september 2010 kl. 12:55
biologi c
tillykke
14 år30. september 2010 kl. 13:21
Rov (slettet)
re
Takker takker :D
Bare haeng i, jeg havde nogle dumme lavpunkter, har haft depression og kan stadig falde lidt tilbage igen, medflg. overtroestespisning, men jeg tog revence og kom altid op paa hesten igen. Foeles virkelig som en personlig sejr, ogsaa over mit dumme sind :)
Bare haeng i, jeg havde nogle dumme lavpunkter, har haft depression og kan stadig falde lidt tilbage igen, medflg. overtroestespisning, men jeg tog revence og kom altid op paa hesten igen. Foeles virkelig som en personlig sejr, ogsaa over mit dumme sind :)
14 år30. september 2010 kl. 13:29
ld81 (slettet)
Ej, hvor flot - stort tillykke.
Jeg glæder mig til det bliver min tur - lige nu er det BMI 30 jeg kæmper for at komme under...
Jeg glæder mig til det bliver min tur - lige nu er det BMI 30 jeg kæmper for at komme under...
14 år30. september 2010 kl. 15:08
chawes (slettet)
re: re
SÅDAN........!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
14 år30. september 2010 kl. 15:58
Haaber I andre er ved godt mod og haenger i!
Kaerlig hilsen, en glad Rov.