ikke så dygtig endda!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

ikke så dygtig endda!
har været fraværende et stykke tid, og ikke kun her på siden, men faktisk også i fokus.. nu sidder jeg med en knæskade, er sygemeldt, trist og træt. Når jeg humper rundt, kan jeg mærke at selv en beskeden vægt i hænderne - et par liter mælk e.lign- faktisk kan mærkes. Så jeg tænker, at selv en beskeden vægtreduktion, vil kunne mærkes positivt, nogen der har erfaring for dette?
...... så på med vanten, frk Himmelblå!
14 år28. september 2010 kl. 09:17
re: ikke så dygtig endda!
nå.. så er der gået næsten 2 døgn, har ikke rørt noget jeg ikke måtte, sejt! det har end ikke været svært. må se om det kan blive en vane. Ved ( fra MANGE tidligere forsøg) at det ikke ´kan nytte at tro at jeg godt kan tage bare lidt..DET KAN JEG IKKE STYRE.. period! sidt var jeg sukker abstinent i månedsvis, og jeg døde ikke.
i morges var vægten flink ved mig : - 800 gram. Så idag har ikke været så slem!

Et af mine indsatsområder skal være: komme ordentlig tid i seng, det har jeg endog rigtig svært ved at komme. Jeg nyder når der er helt stille i huset, JEG bestemmer over fjernbetjeningen, eller bogen, eller musikken, men al forskning viser at mennesker der sover mindre - er federe! så hvis man kan hjælpe sig selv ved at få sovet lidt mere, så burde det jo ikke udgøre et større problem.
14 år29. september 2010 kl. 18:59
re: ikke så dygtig endda!
i går kom jeg faktisk i seng og sov vist også før midnat - det er faktisk ikke så skidt endda! til gengæld er vægtn ikke så flink idag, + 300 gr, men den 1. var vist også urealistisk... så ok da!
læser til eksamen, så dette er en af de der overspringsahndlinger, som jeg er noget nær verdensmester i!!!
tilbage til bøgerne frk Himmelblå - så er du Dygtig!
14 år30. september 2010 kl. 10:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...