En lille update fra mig :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

En lille update fra mig :-)
Ville bare lige fortælle jer hvordan det går :-)

Med hensyn til vægten, så går det af lort.. Rent ud sagt.
Er næsten oppe på 115 kg, og det er jo ENORMT meget. Har aldrig vejet over 103 kg, så det er helt vildt for mig at være så langt oppe. Er begyndt at indstille mig selv på, at jeg skal igang med at tabe mig igen, snart. Har idag, bare lige for at 'øve' lidt, vejet maden og tastet motion ind. Derfor har jeg også været lidt påpasselig med hvad jeg har spist :-))

Det er rigtig svært for mig, at bevæge mig. Mine ankler er vildt hævede, det samme med mine ben generelt. Min mave er enorm og jeg har rygsmerter. Trods alt det, gik jeg i svømmehallen idag. Har svømmet og svømmet. Helt smertefrit! Det var super dejligt at lave lidt motion igen!

Nu kommer bebsen snart.. Der er kun 16 dage til aflevering! Jeg glæder mig enormt meget!

Alt er klar, sengen, tøjet, bleerne osv osv!
Kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig! :-)

Jeg har fået 6 ugers ferie fra skole, som er en slags 'mini' barsel. Jeg får ikke andet, så min mor kommer til at hjælpe mig en del. Hun har nemlig taget orlov fra sit job.. Er super glad for hendes hjælp. Uden hende ville jeg ikke kunne gøre 3g færdig til sommer.

Havde lige brug for at komme af med lidt ting..

God aften til alle jer.
Sarah.
14 år24. september 2010 kl. 18:09
re: En lille update fra mig :-)
Hej Sarah17, jeg skrev lidt med din mor da hun var her inde... Så måtte da lige læse dit indslag :o)

Hvor det bare flot at du vil færdiggøre gymnasiet, som planlagt!

Held og lykke med det hele.
-Jeg håber at du får en rigtig god fødsel.
14 år24. september 2010 kl. 21:53
Drop at tænke på vægten nu - nyd den sidste tid alene (eller så godt man nu kan når man føler sig som en hval;-) ) Det kan du begynde at tænke på når du er nået godt hen over fødslen og har fået noget energi igen.
Det er alligevel svært nu at sige hvor meget du reelt har taget på - der er jo både baby, moderkage, ekstra blod og sikkert en masse ekstra væske som også vejer.

Held og lykke med babyen og færdiggørelsen af 3.g

Knus Lilian
14 år25. september 2010 kl. 13:23
Tak for svar til jer to :-)
Ved godt det ikke er det smarteste at tænke på vægten nu, men jeg kan vel godt vænne mig til at få lidt bedre vaner med hensyn til kost og motion.

Vægten er over 117 kg, og jeg har taget over 36 kg på, siden 5 måned af min graviditet.
Det er katastrofalt og bestemt ikke sundt for mig eller baby.. Men sådan er det nu engang.

Har skåret mit cigaret forbrug ned til 8-10 smøger om dagen, (fra 20+) så det er fint nok.. Men ville ønske jeg var stoppet helt :-)
14 år30. september 2010 kl. 21:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...