#2 af bruger slettet
Fredagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Fredagsvejning
God ide' :) er ligestartet i tirsdags, men er med på den. mvh Carina
14 år23. september 2010 kl. 22:30
gtfh (slettet)
Egentlig en god ide.
Bortset fra at vi, efter min mening, sejler lidt i blinde på det har punkt. Forum myldrer med vejninger både fredag, mandag, lørdag og torsdag.
Kunne vi (eller Lone) ikke skære igennem og vælge een fast ugedag så vi blev samlet i stedet for at vores vejninger ligger hist og pist.
Eller lade den enkelte have sin egen vejedag og køre vejningen på ugenummeret - lidt ligesom vi for nylig havde en motionstråd der kørte på ugebasis. Ideen med at skrive et par ord om ugen synes jeg er god og hvis alle indlæg belv spredt over ugens 7 dage var det måske også lettere at overskue at læse alle historierne bag.
Blot et forslag - personligt falder jeg fra ugevejninger fordi tråden dør og så opstår der en ny med vejning på en ny ugedag. Er nok lidt autistisk men det er for rodet til mig.
Bortset fra at vi, efter min mening, sejler lidt i blinde på det har punkt. Forum myldrer med vejninger både fredag, mandag, lørdag og torsdag.
Kunne vi (eller Lone) ikke skære igennem og vælge een fast ugedag så vi blev samlet i stedet for at vores vejninger ligger hist og pist.
Eller lade den enkelte have sin egen vejedag og køre vejningen på ugenummeret - lidt ligesom vi for nylig havde en motionstråd der kørte på ugebasis. Ideen med at skrive et par ord om ugen synes jeg er god og hvis alle indlæg belv spredt over ugens 7 dage var det måske også lettere at overskue at læse alle historierne bag.
Blot et forslag - personligt falder jeg fra ugevejninger fordi tråden dør og så opstår der en ny med vejning på en ny ugedag. Er nok lidt autistisk men det er for rodet til mig.
14 år23. september 2010 kl. 23:23
xxm (slettet)
man har jo forskellige dag man gerne vil vej sig men vi var da nogle stykke der gerne vil være med på fredags vejning så alle dem der gerne vil være med er velkommende:
xxm (Tine) fredags vægt
d. 24.09.10 ........ 103.4 kg (sidste uge 105 kg)
xxm (Tine) fredags vægt
d. 24.09.10 ........ 103.4 kg (sidste uge 105 kg)
14 år24. september 2010 kl. 13:16
Frk Jakob (slettet)
Jeg er ligeglad mht dag, bare vælg en. Kunne ikke fnde andre på 10+ kg :) Fredag vejede jeg 97,6 kg. Jubii!!
14 år25. september 2010 kl. 21:31
Frk Jakob (slettet)
Dvs. 600 gram på 1 uge, satser på ½ kg om ugen.
14 år25. september 2010 kl. 21:32
Tina_91 (slettet)
jeg er med på fredagsvejning :)
14 år27. september 2010 kl. 16:29
Jeg vejede 98,2 sidste fredag, havde en TRÆLS weekend med chips og rødvin, så idag stod vægten også på 98,2 kg. Måske den er gået lidt ned håber jeg :)