42 kg skal VÆK !!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

42 kg skal VÆK !!
Puuuha, 42 kg....
42 kg... 42 kg... 4 2 K G .....
det er altså hvad jeg skal af med ...

hmmm.... måske jeg lige skulle præsentere mig selv :P
jeg hedder Annika, er 21 år, i lære som kontorelev og bor sammen med min kæreste :)

jeg har altid været 10 - 20 kg. overvægtig, og her det seneste år er det så eksploderet til at jeg nu er 42 kg overvægtig .. :O
det generer mig egentlig ikke at være overvægtig (nok mest fordi jeg aldrig rigtig har prøvet andet) ...
men nu er min problemstilling at 42 kg altså er væsentlig mere end de "uskyldige" 10 kg. overvægt jeg tidligere har slæbt rundt på, OG at min kæreste og jeg planlægger børn i den nærmeste fremtid, og jeg ved det er sværere at blive gravid som overvægtig, og der er en masse følgesygdomme osv... og det vil jeg IKKE! ...

så NU er jeg gået igang, mit første mål er at smide 23,3 kg inden 12-11-2010.... (sindsygt mål I know) og ved heller ikke om jeg regner med at kunne gøre det...
men nu prøver jeg :)

jeg er uddannet spinningsinstruktør, og min mor er diætist og personlig træner .. :) så jeg ved hvad jeg gør, og den sindsyge målsætning er også kun for at udfordrer mig selv :)

til mit "held" har min kæreste samme problem... han er lige præcis også 42 kg. overvægtig ... (underligt nok) ... så vi gør det her sammen :)
det har vi aftalt ... og han er en super super super god støtte for mig :)

så det her er min tråd, det er her jeg forhåbentlig skal blive meget slankere, og her jeg skal ud med mine frustrationer når det ikke går som jeg har planlagt :)

håber i tager godt imod mig ;) hehe
14 år22. september 2010 kl. 08:47
re: 42 kg skal VÆK !!
Velkommen til

Jeg har selv kun været herinde i 2 mdr. og har pt. tabt knap 14 kilo, så kan varmt anbefale siden

Dit mål... måske nok lidt voldsomt, men hvis det virker for dig, så er det fint, bare du ikke går "ned" hvis målet ikke nåes.

Vi er også en del der er inde på facebook, er der snakker vi lidt sammen, det er også hyggeligt

Held og lykke med både vægttabet og babyplanerne
14 år22. september 2010 kl. 08:58
Hej og velkommen til.

Puha hvis jeghavde et mål der var urealistisk så ville jeg blive trist over at jeg aldrig nåede det. For mig virker det med små delmål.

Men håber du kommer godt igang.
Kig evt indenfor i tråden 15+ hvor vi alle har mange kilo at kæmpe med.
14 år22. september 2010 kl. 09:59
hejsa,,
og velkommen til..

du skal ikke være ked af din vægt, og det du skal smide.. jeg selv har en sindsyg plan, som jeg skal nå til den 1 august 2012. den dag fylder jeg 40.. mit mål er ganske enkelt,, at smide ca 90 kg.. ja du læste rigtigt.. jeg har så valgt at lade mig indstille til operation, men der er ventetid.. første samtale er om 6 mdr.. men vi har klaget.. og min ansøgning er sendt videre, til Køge hvor ventetiden skulle være mindre.. så går bare og vente på det lille brev kommer med posten,, gg
14 år23. september 2010 kl. 16:10
hehe og jeg synes mit mål med 9 kg inden jul er et "stort" mål. Men jeg tager det også stille og roligt :)
14 år23. september 2010 kl. 21:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...