Skal vi griner sammen :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Skal vi griner sammen :-)
I min kamp mod overvægt og smerte, grundet rigtigt dårlig ryg, har jeg tit oplevet, at et grin kan lette ens dag meget.

Jeg vil gerne selv komme med det første grin *GG*

Jeg er jo overvægtig, og på vej ned af vægtstigen. Så tager min mand billeder af mig hver lørdag inden jeg spiser morgenmad, så jeg kan se fremskridtet på billeder. Vi kender nok de fleste (om ikke andet pigerne) den pølse der kommer på skulderbladet når vi tager en BH på.... Den var så forsvundet,,, SEJR!!! Ugen efter tog han nye billeder.... (det er kun i trusser og BH) Og så var der en bule IGEN.... SÅ udbrød jeg... DET ER FANME SNYD NÅR JEG HAR TABT 2 KG PÅ EN UGE......!!! Hvorefter manden siger: Lille skat... den bule er det vi andre kalder et skulderblad LOOOOOL.... Tænk man kan glemme hvordan et sådant ser ud hihi..

Følte mig lidt dum, og har tosse grinet af det hele sidste uge :-)
14 år17. september 2010 kl. 16:15
re: Skal vi griner sammen :-)
hehe glæder mig til mine skulde blade stikker frem hehe sikke en sød historie og super ide med billeder!!!! det tror jeg også jeg vil få min kæreste til!!
14 år18. september 2010 kl. 08:08
re: Skal vi griner sammen :-)
Det er også alletiders... Jeg tager mål, vægt og billeder hver lørdag. Det giver et "bevis" for der sker noget :-)

Jeg har tabt 4,9 kg og 53 cm på 3 uger :-) Det er helt vildt..
14 år18. september 2010 kl. 12:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...