motivation - hvor er du..?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

motivation - hvor er du..?
ja så er der gået endnu en uge.. bliver stadig kontrol vejret..
men lige pt har jeg svært ved at holde motivationen ved lige.. jeg går og venter brev fra Hvidovre hospital.men det lader vente på sig..
det eneste jeg kan finde motivation i, er at undlade visse fødevare. og spise mindreportioner.. masser af frugt og så vand..
der er nu gået præcis 4 uger siden jeg startede og har nu opnået et vægt tab på 7,1 kg....
14 år15. september 2010 kl. 21:11
re: motivation - hvor er du..?
hej.
det er altså et mega flot vægttab. brevet skal nok komme, det danske sygehusvæsen er bare ret langsomt. :P
bare klø på, og jo mere du taber dig jo bedre, du skal jo nå lidt vægttab inden OP.
14 år15. september 2010 kl. 22:42
Du er for sej.... jeg kæmper selv med motivationen pt, men tænker så på mit helbred... har pco og sukkersyge type 2.

Tænk på hvor dejligt det bliver når vi bliver slanke :-)

Jeg bliver super motiveret, af din historie :-)

Hold modet oppe :-)

Knus Lise
14 år15. september 2010 kl. 23:35
louise89... mange tak,, men har jo også en del kilo at slås med.. men står stadig ved mit mål. omend det har lange udsigter.
ja sygehusvæsnet er ikke specielt hurtige, men deres undskyld var de havde sygdom.. ss..
men keep on going. jeg tror på mig selv,, jeg stoler på mig selv...
14 år16. september 2010 kl. 10:45
lise...
tusind tak for din opmuntring,, skal forsøge at holde dig/jer underrettet her på siden..
jeg prøver at finde den skide motivation,, men omvendt hvert tabt kilo, er en sejr..
I er velkommen til at kontakte mig via sms på nummer 21381510

ps.. er ærlig og seriøs,, skriv trykt. men skriv lige hvem i er, hvis i sender en sms..

mvh. Brian
14 år16. september 2010 kl. 10:48
hej--
kunne lige se på facebook at brevet nu er kommet... meen der sadles ikke samme dag som der skal rides.. op på hesten igen Brian!! du kan klare det - og prøv lige at tænk på alle de kilo du kan nå at smide inden marts!!!

det er bare rigtigt godt gået med de 7,1 kilo!!!
kram og motivations tanker
katja
14 år16. september 2010 kl. 13:36
Motivation er en sær ting. Det ene øjeblik er den der, det næste kan den være væk. Og motivationen er vel noget nær det vigtigste i et vægttab, når man som os har en del kilo der skal smides kan det være rigtig svært at bevare motivationen i takt konstant.

Jeg prøver på kun at tænke positive tanker. Og så har jeg skrevet en liste over alt det positive jeg opnår ved et vægttab, den liste har jeg skrevet mens jeg var super motiveret. Den tager jeg så frem og kigger på engang imellem, det hjælper med at genfinde lidt af motivationen igen.

Og så glæd dig over de små ting i hverdagene. Du taber ikke al din overvægt over natten, men 7,1 kg vil kunne ses et eller andet sted. De små ting er fantastiske. Jeg har fx fået en hals, det lyder måske mærkeligt for selvfølgelig har jeg altid haft en hals, men min dobbelthage er blevet mindre og der er ligesom kommet lidt facon i min hals, mine ben er blevet mere velformede og på mit håndled er der kommet dukket en knogle op.

Giv endelig ikke op, forkæl dig selv lidt når motivationen flopper - pas dog på med at forkæle dig selv med mad.
14 år16. september 2010 kl. 17:07
tak for al jeres gode råd og støtte.. starter lige en ny debat op.. I er MEGET velkommen der,, under overskriften.. lad oz sms`e..
håber at se jer alle derinde..

knuz fra Brian
14 år16. september 2010 kl. 17:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...