#1 af liseje (slettet)
Jeg har syndet
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+liseje (slettet)
Jeg lørdags snød.. Lavede en frugt salat af pære, fersken og appelsin. Blandede det med lidt græsk yoghurt, og en anelse perfect strø. MUMS... Jeg må kun få 1 frugt om dagen grundet min PCO.... men jeg havde lidt brug for at synde, og gav min mand 1/3 af det. Så jeg har spist ca 1 frugt for meget.... har de sidste 14 dage tabt 2,4 kg og 38 cm... så måtte jeg godt spise en frugt for meget :-)
14 år11. september 2010 kl. 23:09
xxm (slettet)
re: Jeg har syndet
der skal være plads til at "synde" ellers bliver livet for kedeligt ... husk der er en tid hvor man skal tabe sig og en tid hvor man skal holde sin vægt... når vi når til at nå vores så kan vi tillader os lidt mere igen... og "synde" lidt oftere... og "synde" nej du nyder livet ..... det har du og alle andre for tjent...... men godt det ikke var en skål slik du spiste .... jeg spiste slik igår ikke meget ..... men lidt er heller ikke okay for mig... det var bare dumt... jeg burde lige som dig have spist en lækker skål frugt!!!!
14 år12. september 2010 kl. 16:58
Ywon (slettet)
"der skal være plads til at "synde" ellers bliver livet for kedeligt ..."
Plus det kan vaere med til at give dit stofskifte et boost naar det begynder at gaa langsomt.
Vaer ikke for haard ved dig selv, du goer et godt stykke arbejde allerede!... :)
Plus det kan vaere med til at give dit stofskifte et boost naar det begynder at gaa langsomt.
Vaer ikke for haard ved dig selv, du goer et godt stykke arbejde allerede!... :)
14 år13. september 2010 kl. 09:00
Frk Jakob (slettet)
Hvad er det for en regel om frugt? Jeg har også PCO og det har jeg da aldrig hørt? Selvfølgelig skal man ikke overdrive, men jeg spiser da 2-3 stykker frugt dagligt, nogle gange flere.
14 år13. september 2010 kl. 22:45