Os fra madital på facebook

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Os fra madital på facebook
Jeg har oprettet en facebook gruppe for os her fra madital.

facebook.com

Alle er mere end velkomne... jo flere vi er jo bedre :-)

Knus Lise
14 år11. september 2010 kl. 11:03
re: Os fra madital på facebook
Hov jeg skrev i den forkerte tråd før.........

Der har været en tidligere der startede en gruppe, som fik at vide den ikke skulle hedde madital!

Jeg finder jer lige derine også, vil da gerne være med!
14 år11. september 2010 kl. 22:25
re: Os fra madital på facebook
Hej med jer,

Jeg vil lige kommentere dette indlæg, da stifteren af "os fra madital" har kontaktet mig angående navnet og tidligere debat om dette.

Den tidligere gruppe hed "Madital.dk", hvortil jeg var bekymret for om det kunne forveksles, at jeg var afsenderen.
Det er jeg selvfølgelig ikke interesseret i, når jeg ikke er afsender :-)

Jeg ærgede mig egentlig også over, at gruppen blev slettet uden at der blev oprettet en ny, da der jo er et åbenlyst behov for grupper. Jeg vidste ikke helt hvor jeg stod i forhold til dette, og vi fik egentlig aldrig debatteret til ende. Det er jeg selvfølgelig ked af. Hiv blot fat i mig igen, hvis jeg en anden gang skulle være tvetydig i mit svar :-)

"os fra madital" lyder som om det er brugere, der har oprettet gruppen, det synes jeg er rigtig fint :-)

Jeg håber selvfølgelig, at jeg en dag kan tilbyde grupper her på siden, da det jo helt klart er et ønske fra brugerne :-)

God fornøjelse med gruppen indtil da ... og evt. også efter, hvis jeg ikke skulle få lavet det godt nok ;-) Der vil (forhåbentlig) altid opstå nye behov, det er rigtig godt - for nye behov betyder vel udvikling :-)

Mvh Lone
14 år12. september 2010 kl. 15:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...