#2 af bruger slettet
Juleholdet 6 sept.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Juleholdet 6 sept.
Det går faktisk... Ikke vildt godt, nu har jeg i over 1½ uge nærmest bare ædt og ædt, men nu prøver jeg at finde motivationen igen. Jeg begynder at løbetræne i dag, sidder faktisk i mit motionstøj lige nu og venter på, at klokken bliver syv :-)
Det har ikke været en sund dag i dag - jeg har både spist chips og slik, men jeg regner med at løbeturen kan motivere mig lidt. Jeg har også fået købt ind af frugt, så nu er der ingen undskyldning...
Jeg skal i hvert fald til at tage mig sammen, hvis jeg skal nå mit julemål på 70 kg...
Keep up the good work, people :-)
Det har ikke været en sund dag i dag - jeg har både spist chips og slik, men jeg regner med at løbeturen kan motivere mig lidt. Jeg har også fået købt ind af frugt, så nu er der ingen undskyldning...
Jeg skal i hvert fald til at tage mig sammen, hvis jeg skal nå mit julemål på 70 kg...
Keep up the good work, people :-)
14 år6. september 2010 kl. 18:55
Lovely
Hej med dig...
Tak for din besked i min tråd....
Surt at du også har haft en dum weekend... men på den egoistiske front må jeg sige, at det er rart, ikke at være alene!!
Jeg VED bare at vi står på vægten til jul og er de smækreste julesild til julefrokosten. Det SKAL vi være... andet ville simpelthen være uretfærdigt.
Jeg kæmper også med at holde fokus - eye on the ball.. det er svært når man står ved slutningen af en lang, lang rejse...og bare liiiige mangler det sidste. Og så er det jo hellere ikke nemmere, efterhånden som man kommer meget tæt på normalvægt.
Tak for din besked i min tråd....
Surt at du også har haft en dum weekend... men på den egoistiske front må jeg sige, at det er rart, ikke at være alene!!
Jeg VED bare at vi står på vægten til jul og er de smækreste julesild til julefrokosten. Det SKAL vi være... andet ville simpelthen være uretfærdigt.
Jeg kæmper også med at holde fokus - eye on the ball.. det er svært når man står ved slutningen af en lang, lang rejse...og bare liiiige mangler det sidste. Og så er det jo hellere ikke nemmere, efterhånden som man kommer meget tæt på normalvægt.
14 år6. september 2010 kl. 20:04
riebech (slettet)
Kun 16 uger..... UHA saa er det vist paa tide med en serioes tilgangsvinkel paa det her projekt. Jeg foeler nu endelig at motivationen er kommet igen. Har kun haft smaa lyspunkter i en stime af dage hvor jeg har spist alt for meget og alt det forkerte. Nu har jeg fundet Lene Hansons bog frem og har taenkt mig at bruge den de naeste 8 uger. Ikke fordi jeg tror paa den der syre base teori, men for at have en madplan at arbejde udfra.
Nu haaber jeg det kommer til at gaa fremad!! God vind til jer andre.
Nu haaber jeg det kommer til at gaa fremad!! God vind til jer andre.
14 år6. september 2010 kl. 22:22
carinacarina (slettet)
Skal nå 59,9 inden Jul :-)
Vægten er pt. ca.64, men det bliver ikke let fordi bmi'en er 20,1 og kroppen holder fast på fedtet!! :-(
Vægten er pt. ca.64, men det bliver ikke let fordi bmi'en er 20,1 og kroppen holder fast på fedtet!! :-(
14 år7. september 2010 kl. 16:57
Mit juleprojekt hedder fra 75 - 65 kg! Jeg vejer ca. 73 kg, så synes det går okay. Kæmper dog en kamp for at komme ned til de 70, tror det er fordi jeg er så tæt på normalt BMI at det bliver så svært! Men bare det at holde vægten er jo i og for sig en succes.
Hvordan går det med jer andre!
Julehilsner fra Mål 65 kg, der nu kun mangler de 8 ud af 30 kg o",)