#2 af GLB (slettet)
Hvad spiser i?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+GLB (slettet)
re: Hvad spiser i?
Morgen:
Havregrød m. mælk eller
Ylette m Fiber Sund
Mellem:
½ stk rugbr. m hamburgerryg, torskerogn el. lign. og
2 gulerødder eller
et stk frugt og et par nødder
Frokost:
1 stk rugbrød m. valgfri pålæg og
200 g grøntsager
1 stk frugt (hvis der er plads)
Eftermiddag
Lidt gnavegrønt eller
et stk knækbr. m. nutella, honning, syltetøj, mørk chokolade el. ost (afhængigt af humør) eller
en lækkerbar fra isis eller lign. eller
et stk frugt
Aftensmad:
Det samme som resten af familien, dog kun 1 portion efter tallerkenmodellen, dvs 125 g kød, 125 g pasta, ris, kartoffel og 2-300 g. grøntsager.
Havregrød m. mælk eller
Ylette m Fiber Sund
Mellem:
½ stk rugbr. m hamburgerryg, torskerogn el. lign. og
2 gulerødder eller
et stk frugt og et par nødder
Frokost:
1 stk rugbrød m. valgfri pålæg og
200 g grøntsager
1 stk frugt (hvis der er plads)
Eftermiddag
Lidt gnavegrønt eller
et stk knækbr. m. nutella, honning, syltetøj, mørk chokolade el. ost (afhængigt af humør) eller
en lækkerbar fra isis eller lign. eller
et stk frugt
Aftensmad:
Det samme som resten af familien, dog kun 1 portion efter tallerkenmodellen, dvs 125 g kød, 125 g pasta, ris, kartoffel og 2-300 g. grøntsager.
14 år6. september 2010 kl. 13:25
Lovely
Hej
Du kan se hvad mange af os spiser ved at klikke ind på vores dagbøger (ikke alle, men mange - har åbne dagbøger) Det er godt til inspiration.
Held og lykke med projektet.
Du kan se hvad mange af os spiser ved at klikke ind på vores dagbøger (ikke alle, men mange - har åbne dagbøger) Det er godt til inspiration.
Held og lykke med projektet.
14 år6. september 2010 kl. 13:27
super500
det smarte her på madital er jo at bare du vejer og taster din mad, kan du jo spise det du plejer.
14 år6. september 2010 kl. 16:15
(jeg er helt ny herinde, og jeg vil bare undskylde på forhånd hvis jeg har smit emnet forkert, eller der i forvejen er et emne lign.)
Jeg er ved at være lidt halv træt af de Ekstra kg jeg har på og vil gerne tabe mig.. fremgangs måden er jeg med på.. men er der ikke nogen eller en der kan komme med lidt inspiration til madpakken, til aftenskaffe jae, eller bare fortælle hvad i indtager om dagen :)?