#2 af mariapusling (slettet)
Hvor hurtig taber i jer?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mariapusling (slettet)
re: Hvor hurtig taber i jer?
du skal spise minimum 1500 kcal om dagen ellers er det dårligt for dig.
hvis du har svært ved det så prøv at spise nogle madler og rosiner i løbet af dagen dem er der mange kcal i
hvis du har svært ved det så prøv at spise nogle madler og rosiner i løbet af dagen dem er der mange kcal i
14 år4. september 2010 kl. 12:02
mopsie
DEt er en god ide at holde sig til det antal kalorier du bliver berådet. Jeg gør det dog ikke hver eneste dag, men prøver at holde mit gennemsnit i nærheden af det anbefaldede.
Jeg taber mig gerne et kilo om ugen, men hvor meget man kan tabe sig afhænger af hvor meget du vejer og om du lige er gået igang. I starten vil du sikkert tabe dig mere end når du har tabt det første af de for mange kilo.
Jeg taber mig gerne et kilo om ugen, men hvor meget man kan tabe sig afhænger af hvor meget du vejer og om du lige er gået igang. I starten vil du sikkert tabe dig mere end når du har tabt det første af de for mange kilo.
14 år4. september 2010 kl. 13:12
TinaR (slettet)
Jeg taber mig i gennemsnit ½ kg om ugen - nogen uger ikke noget og andre uger 2-3 kg.
Jeg har for alvor været igang i 8 uger og der er røget 6,7 kg.
Jeg har været 2 år om at tabe 28 kg (det meste af det ene år, var jeg dog i en periode hvor jeg bare ville holde vægten pga. en masse ting, der gjorde at jeg ikke kunne holde fokus).
"De kloge" siger at et stabilt vægttab på ½-1 kg om ugen er sundest og giver bedst mulighed for at bevare vægttabet - muligvis fordi man i det lange forløb, har lært at spise og motionere korrekt.
Det er vigtigt at man indtager de anbefalede kalorier, da det er dit basalstofskifte og det din krop har brug for - for at vedligeholde sig selv og ikke begynde at tære på dine muskler i stedet for fedtet.
Jeg hopper ALDRIG på lyn/super kure som suppekuren, banankuren eller andre ting som Nupo. For mig er vejen frem motion og den rigtige kost - det kan jeg nemlig leve med resten af mig liv ;O)
Jeg har for alvor været igang i 8 uger og der er røget 6,7 kg.
Jeg har været 2 år om at tabe 28 kg (det meste af det ene år, var jeg dog i en periode hvor jeg bare ville holde vægten pga. en masse ting, der gjorde at jeg ikke kunne holde fokus).
"De kloge" siger at et stabilt vægttab på ½-1 kg om ugen er sundest og giver bedst mulighed for at bevare vægttabet - muligvis fordi man i det lange forløb, har lært at spise og motionere korrekt.
Det er vigtigt at man indtager de anbefalede kalorier, da det er dit basalstofskifte og det din krop har brug for - for at vedligeholde sig selv og ikke begynde at tære på dine muskler i stedet for fedtet.
Jeg hopper ALDRIG på lyn/super kure som suppekuren, banankuren eller andre ting som Nupo. For mig er vejen frem motion og den rigtige kost - det kan jeg nemlig leve med resten af mig liv ;O)
14 år4. september 2010 kl. 16:29
Jeg er lidt nysgerrig og måske også en smule utålmodig ;)
Men hvor hurtig taber i jer - er det ca. ½ kg eller 1 kg om ugen?
Oplever i at gå i stå, fordi man spiser for lidt? Egentlig anbefaler de mig 1800 kcal dagl, men for at få et vægttab skal jeg holde mig til de 1600 kcal. Jeg oplver ofte til aften, at jeg mange gange har spist ca 1000 kcal. over hele dagen.
Så mit spørgsmål er egentlig, skal jeg helst holde mig til de anbefalede 1600 kcal dagl. ?