#2 af liseje (slettet)
Gratis Motivationsbooster
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+liseje (slettet)
re: Gratis Motivationsbooster
Det skal jeg lige prøve :-) Om ikke andet så for sjovt
14 år2. september 2010 kl. 14:45
Stronger (slettet)
Hvor sjovt, det vil jeg da også prøve!
14 år2. september 2010 kl. 18:04
honey18 (slettet)
Den er rigtig god ;) Kan godt lide at se hvordan jeg kommer til at se ud..
14 år2. september 2010 kl. 22:13
bruger slettet
Det var da godt nok en fin side, meget motiverende
14 år4. september 2010 kl. 11:16
Ywon (slettet)
Det lyder faktisk sjovt.
Darn!, jeg har ingen billeder uploaded (min scanner har ikke virket i aarevis).
Er der nogen som ved hvordan man uploader fra en mobil naar man ikke kan gaa paa nettet med den?
Der er noget med USB stik? Jeg har et lille 512 MB USB stik, men hvordan pokker forbinder jeg det med en mobil tlf (det er da ALT for stort!)?
Ps. Jaja, grin I bare ad mig, jeg ve' skam godt jeg er grøn og uviddende ... Men jeg skal nok faa det lært (haaber jeg da)! ... lol ... :D
Darn!, jeg har ingen billeder uploaded (min scanner har ikke virket i aarevis).
Er der nogen som ved hvordan man uploader fra en mobil naar man ikke kan gaa paa nettet med den?
Der er noget med USB stik? Jeg har et lille 512 MB USB stik, men hvordan pokker forbinder jeg det med en mobil tlf (det er da ALT for stort!)?
Ps. Jaja, grin I bare ad mig, jeg ve' skam godt jeg er grøn og uviddende ... Men jeg skal nok faa det lært (haaber jeg da)! ... lol ... :D
14 år14. september 2010 kl. 13:54
hemmeligspion (slettet)
Hej Ywon
Du skal kigge i manualen til din mobiltelefon - det kommer helt an på modellen.
Alternativt kan du sende den i en MMS til en, der har "lettere" ved at få billederne overført til computer - og så bede om at få billedet tilsendt i en mail :)
Min mobil kan f.eks. sende billeder direkte fra mobilen til mail: Men det er ikke alle telefoner, der kan det.
Du skal kigge i manualen til din mobiltelefon - det kommer helt an på modellen.
Alternativt kan du sende den i en MMS til en, der har "lettere" ved at få billederne overført til computer - og så bede om at få billedet tilsendt i en mail :)
Min mobil kan f.eks. sende billeder direkte fra mobilen til mail: Men det er ikke alle telefoner, der kan det.
14 år15. september 2010 kl. 08:14
Se hvad jeg fandt:
www4.weightmirror.com
Ved at uploade dit billede og indstille vægt og højde kan du få et illustrativt billede af dit vægttab. Det er nu meget sjovt.