#2 af Stronger (slettet)
Motivation - hvor er du?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Motivation - hvor er du?
OM jeg kender det.... JO det kan du tro.
Havde du spurgt mig for 2 uger siden hvor min motivation var på en skala fra 1-10, så havde jeg sagt 1. I dag er jeg så topmotiveret, at jeg vil sige 10 faktisk:-9 så det ændre sig, heldigvis for det!
Du skal nok komme igen. For sådan er folk der taber sig, seje mennesker der altid kommer igen!
Havde du spurgt mig for 2 uger siden hvor min motivation var på en skala fra 1-10, så havde jeg sagt 1. I dag er jeg så topmotiveret, at jeg vil sige 10 faktisk:-9 så det ændre sig, heldigvis for det!
Du skal nok komme igen. For sådan er folk der taber sig, seje mennesker der altid kommer igen!
14 år27. august 2010 kl. 18:29
gtfh (slettet)
Sådan havde jeg det hele sidste uge.
Ud af det blå vender det hele igen :-)
Ud af det blå vender det hele igen :-)
14 år27. august 2010 kl. 20:30
Annefie
Sådan havde jeg det i ferien. Jeg kunne ikke holde igen med mad, vin og snoller. Men jeg kom stærkt igen og har tabt 6 kg i august.
Du skal nok finde tilbage....du ved jo hvad der venter:-)
Du skal nok finde tilbage....du ved jo hvad der venter:-)
14 år28. august 2010 kl. 07:22
JK91
Jeg føler mig allerede lidt bedre.
Har været hårdt på arbejde i dag, så jeg får god aftensmad i dag. Til gengæld er jeg langt under det jeg må spise, og så kan det jo kun gå én vej! :)
Har været hårdt på arbejde i dag, så jeg får god aftensmad i dag. Til gengæld er jeg langt under det jeg må spise, og så kan det jo kun gå én vej! :)
14 år28. august 2010 kl. 15:16
Lovely
Selvfølgelig kender jeg det...
Har været top-top motiveret - du kan se min tråd om at veje 60 kg juleaften.
Men det tog lang tid overhovedet at tage sig sammen - og så har jeg også været syg - og måttet slække lidt på mine hellige principper. Det er heller ikke godt for motivationen.
Mit råd må være, at du bruger tid på at læse indlæg herinde og i det hele taget læser bøger/blade mv. du ved motiverer dig.
For et stykke tid siden kunne man få sådan nogle "motivationsmails" fra ARLA (Cheasy) man fik en mail hver dag i 14 dage. Jeg printede dem ud - og det har virkelig hjulpet mig mange gange, når det har brændt på med motivationen.
Du klarer det - selvfølgelig.
Lovely
Har været top-top motiveret - du kan se min tråd om at veje 60 kg juleaften.
Men det tog lang tid overhovedet at tage sig sammen - og så har jeg også været syg - og måttet slække lidt på mine hellige principper. Det er heller ikke godt for motivationen.
Mit råd må være, at du bruger tid på at læse indlæg herinde og i det hele taget læser bøger/blade mv. du ved motiverer dig.
For et stykke tid siden kunne man få sådan nogle "motivationsmails" fra ARLA (Cheasy) man fik en mail hver dag i 14 dage. Jeg printede dem ud - og det har virkelig hjulpet mig mange gange, når det har brændt på med motivationen.
Du klarer det - selvfølgelig.
Lovely
14 år29. august 2010 kl. 18:23
Sidste weekend endte galt med +1kg, men ville ikke lade mig slå ud af det. Men hele ugen har jeg været påvirket af det, og i dag er jeg samtidig blevet syg. Kan slet ikke holde mig væk fra usunde ting - og jeg har heller ikke lyst.
Er der nogen som har prøvet det? Ved jeg vil forsætte, men tror måske bare jeg skal have et par dages frihed med usund mad, og så finde tilbage til hvad jeg kæmper for. Er bare bange for jeg ryger tilbage i alle mine dårlige vaner.
Havde lige brug for at komme af med lidt tanker, for synes vægttabet kan være frustrerende til tider!