nupo og stilstand i vægttab

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

nupo og stilstand i vægttab
Hej alle sammen,

Jeg vil høre jer om der er andre der har oplevet total stilstand på NUPO.

Har brugt det i over en uge nu - og der er INTET sket på vægten.

Jeg er dog begyndt at dyrke mere motion end jeg plejer - men synes alligevel at vægten burde være gået bare en lille bitte smule ned..

ØV hvor er det demotiverende.

Jeg får
1x nupo til morgen
1 x nupo formiddag
alm. men sund frokost
1. x nupo eftermiddag
2x nupo aften

Et æble eller et stk anden frugt i løbet af dagen..

Hvad gør jeg forkert? Hjælp mig
14 år25. august 2010 kl. 07:13
re: nupo og stilstand i vægttab
Hvis du får lidt over 100 kcal. pr. måltid excl. frokost, lyder det ikke som om du gør noget forkert. Hvis du spiser barrene eller en af de færdiglavede shakes, kan du prøve og fordele dem over 2 måltider. Så dit kcal. indtag holder sig på det mindste.

Men øget motion kan jo godt snyde vægten lidt. Kan du se nogen forandringer på hvordan dit tøj sidder på dig?

Jeg har lige tabt 1 kg. på ren nupo på to dage - dyrkede motion den ene dag.
Men kan ikke holde mig fra mad længere + det er lidt for dyrt til mit budget for tiden :p
De har rigtig god vejledning på deres hjemmeside synes jeg, hvis du ikke allerede har besøgt den :)
14 år25. august 2010 kl. 15:02
re: nupo og stilstand i vægttab
Nu ved jeg ikke hvad din frokost består af men det lyder til at du indtager væsentlig mindre kalorier end du forbrænder. Det er rigtigt at motion præger vægten i den anden retning og forklaringen er måske der. Husk altid at veje dig på samme tid af dagen og helst kun en gang om ugen. Jeg har selv været på Nupo pulver kur og tabte ca. et kg. om ugen og gik fra 96 kg. til 71 kg.
14 år27. august 2010 kl. 07:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...