#2 af Stronger (slettet)
Alle der er med på 10 kg 10 uger
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Alle der er med på 10 kg 10 uger
Jeg sprang fra på den anden fordi jeg for det første kom lidt senere, og slet ikke var motiveret! Så jeg vil da gerne prøve at være med igen. Jeg er dog tilfreds med et ½ kg om ugen, men vil gerne være med alligevel.
Vil du fører regnskab ligesom i den anden tråd, det synes jeg var ret godt! Hvad dag skal vi melde ind?
Mi startvægt er 75 kg. Jeg har vejedag om mandagen, men vejer mig ret ofte alligevel! Men jeg hænger i på denne tråd er nu. Har lagt en kost og motionsplan for de næste par uger.
Vil du fører regnskab ligesom i den anden tråd, det synes jeg var ret godt! Hvad dag skal vi melde ind?
Mi startvægt er 75 kg. Jeg har vejedag om mandagen, men vejer mig ret ofte alligevel! Men jeg hænger i på denne tråd er nu. Har lagt en kost og motionsplan for de næste par uger.
14 år24. august 2010 kl. 20:17
Nina (slettet)
Jeg vil gerne være med. Jeg er vildt motiveret. Men jeg har i dag fundet ud af at mit forrest korsbånd er revet over, så jeg skal til at begynde til genoptræning. Så det bliver nok, det eneste motion jeg får.
Så min indsats kommer især til at være på kostsiden. Men hold op hvor kunne det være fantastisk, at se hvor langt jeg kommer på 10 uger.
Har I nogen fif eller en særlige måde i angriber dette projekt på?
Jeg vejer mig dagligt, så jeg er ligeglad med hvilken dag vi bruger.
Så min indsats kommer især til at være på kostsiden. Men hold op hvor kunne det være fantastisk, at se hvor langt jeg kommer på 10 uger.
Har I nogen fif eller en særlige måde i angriber dette projekt på?
Jeg vejer mig dagligt, så jeg er ligeglad med hvilken dag vi bruger.
14 år24. august 2010 kl. 21:11
Jegkanogjegvil (slettet)
hehe ok det virker som om der er stemning for en ny tråd! Så skal ikke forpurre min første ide. Skaber også bare mere forvirring. Vi kan jo bare sige at vi fremover opdaterer hinanden omkring vægt om onsdagen ex. eller hvornår man nu har tid i ugen. og ellers bruger tråden til at motivere hinanden! Er også topmotiveret. :Nina: Ked af at høre om dit korsbånd, sikke noget juks. Det skal du nok få trænet op hurtigt!
14 år24. august 2010 kl. 21:25
Jegkanogjegvil (slettet)
Nye 10 kg i 10 uger
Sammenfatning af den nye tråd! Indtil videre har disse personer meldt sig på banen og andre er mere end velkomne! Håber i vil følge op på tråden i næste uge og glæder mig meget til at høre mere om jer og følge jeres udvikling og min egen! Nu skal det være :)
puttetøz: 88 kg.
karinahh33: 157 cm og vejer 78 kg
miaengel: 147 cm og vejer 59
Lørdag: 172 cm og vejer 96 kg
honey18: 178 cm og vejer 85,3
Mål 65 kg: 75 kg
Nina:
Cowboybux: 169 cm og 89,7 kg
puttetøz: 88 kg.
karinahh33: 157 cm og vejer 78 kg
miaengel: 147 cm og vejer 59
Lørdag: 172 cm og vejer 96 kg
honey18: 178 cm og vejer 85,3
Mål 65 kg: 75 kg
Nina:
Cowboybux: 169 cm og 89,7 kg
14 år25. august 2010 kl. 18:17
Stronger (slettet)
re: Nye 10 kg i 10 uger
Hov jeg er er 170 cm
14 år25. august 2010 kl. 20:01
guest
Hello piger... :)
Alle tiders ide! Jeg vil ogsaa meget gerne vaere med.
Højde: 169 cm.
Vægt: 72.6 kg.
Jeg har et foreslag mht til vejning:
Vi kunne vaelge en dag hver isaer hvis vi allerede har en rutine mht hvornaar vi plejer at veje os. - Af hensyn til overskueligheden ville det vaere en god ide at have en ugentlig dag hvor vores resulater samles i en post - som en roed traad i traaden, om man saa maa sige.
@Cowboybux kunne vaelge den dag som passer dig bedst, hvis du vil paatage dig at vaere den der laver den ugentlige post.
Men som sagt er det blot et forslag. Jeg vil gerne vaere med, uanset hvordan vi vaelger at koere det.
... Hvad mener I andre?
Mht. Start Dag er jeg parat naar I er! ... '^L^,
@Nina,
Det er sandelig en slem situation. - Lov mig at passe paa med traeningen, og lyt til din krop! :)
@Cowboybux,
...Nu bliver jeg da nysgerrig! Du har faaet endnu en ide? Hvad er det? Kom nu, fortael os det! ... :-D
@Maal65kg,
du aner ikke hvor "glad" jeg er for ikke at vaere den eneste der faldt fra i den anden '10 kg 10 Uger' traad! Jeg ved ikke om det egentlig var fordi jeg ikke var motiveret, for det har jeg vel vaeret hele tiden. Men jeg havde en meget daarlig periode med binging hver dag.
Jeg vil gerne takke dig personligt, for du var en af dem som stoettede og bakkede mig op da jeg ville forsoege at holde op med at ryge, samtidigt med at jeg skal tabe mig ... Du skal vide, at jeg vil staa bag dig, altid! Du har faaet en ny ven! :-)
Alle tiders ide! Jeg vil ogsaa meget gerne vaere med.
Højde: 169 cm.
Vægt: 72.6 kg.
Jeg har et foreslag mht til vejning:
Vi kunne vaelge en dag hver isaer hvis vi allerede har en rutine mht hvornaar vi plejer at veje os. - Af hensyn til overskueligheden ville det vaere en god ide at have en ugentlig dag hvor vores resulater samles i en post - som en roed traad i traaden, om man saa maa sige.
@Cowboybux kunne vaelge den dag som passer dig bedst, hvis du vil paatage dig at vaere den der laver den ugentlige post.
Men som sagt er det blot et forslag. Jeg vil gerne vaere med, uanset hvordan vi vaelger at koere det.
... Hvad mener I andre?
Mht. Start Dag er jeg parat naar I er! ... '^L^,
@Nina,
Det er sandelig en slem situation. - Lov mig at passe paa med traeningen, og lyt til din krop! :)
@Cowboybux,
...Nu bliver jeg da nysgerrig! Du har faaet endnu en ide? Hvad er det? Kom nu, fortael os det! ... :-D
@Maal65kg,
du aner ikke hvor "glad" jeg er for ikke at vaere den eneste der faldt fra i den anden '10 kg 10 Uger' traad! Jeg ved ikke om det egentlig var fordi jeg ikke var motiveret, for det har jeg vel vaeret hele tiden. Men jeg havde en meget daarlig periode med binging hver dag.
Jeg vil gerne takke dig personligt, for du var en af dem som stoettede og bakkede mig op da jeg ville forsoege at holde op med at ryge, samtidigt med at jeg skal tabe mig ... Du skal vide, at jeg vil staa bag dig, altid! Du har faaet en ny ven! :-)
14 år25. august 2010 kl. 21:20
Ywon (slettet)
Gad vice hvem den "gaest" her ovenfor er? Hmm, sikkert en der ikke kan huske sit username... LoL
14 år25. august 2010 kl. 21:23
Jegkanogjegvil (slettet)
hehe tror bare det er en der har kaldt sig gæst ;D
Men rigtig dejligt med mere frisk energi og positivitet - endnu mere motiverende :D
Jeg kan godt stå for at samle sammen. Evt. hver søndag så? Så har alle haft mulighed for at give bud på en dag efter eget valg!
Haha ja jeg har masser af ideer - nogen gange kan jeg ikke engang selv følge med! :D
Man kan jo også komme med updates omkring hvordan man klarer dagen - ex. hvordan man rationerer de sparsomme kalorier ud i mest næringsholdig mad! ;)
Men rigtig dejligt med mere frisk energi og positivitet - endnu mere motiverende :D
Jeg kan godt stå for at samle sammen. Evt. hver søndag så? Så har alle haft mulighed for at give bud på en dag efter eget valg!
Haha ja jeg har masser af ideer - nogen gange kan jeg ikke engang selv følge med! :D
Man kan jo også komme med updates omkring hvordan man klarer dagen - ex. hvordan man rationerer de sparsomme kalorier ud i mest næringsholdig mad! ;)
14 år25. august 2010 kl. 23:26
Stronger (slettet)
JUBIIIII min vægt i morges er gået ganske godt ned. Vejer snart 74,0 kg! Hvornår skal vi melde ind, er det på næste onsdag? Vil du Cowboybux (cool navn) lave listen. Jeg starter på job efter endt barsel, så min tid er der desværre ikke til det.
Ywon: Selv tak. Du støtter også os andre super godt inde på msn. Jeg har prøvet at tilføje dig igen, men du er ikke kommet på.
Jeg faldt ganske enkelt fuldstændig af i den anden tråd, havde simpelthen ikke motivationen til det.
Med hensyn til rygestop, jeg ved ikke om du er holdt, men jeg vil bare fortælle dig, jeg havde mindst 10 mislykket forsøg i løbet af et par måneder inden jeg virkelig holdte, og i dag har jeg været røgfri i flere år. Det var virkelig hårdt at holde, meget sværer end at tabe sig. Det kan man jo kontrollere på en helt anden måde! Så klø bare på. nogen bruger et forsøg, andre bruger 20. Og hvert eneste mislykket forsøg, er et skridt nærmere dit rygestop!
Ywon: Selv tak. Du støtter også os andre super godt inde på msn. Jeg har prøvet at tilføje dig igen, men du er ikke kommet på.
Jeg faldt ganske enkelt fuldstændig af i den anden tråd, havde simpelthen ikke motivationen til det.
Med hensyn til rygestop, jeg ved ikke om du er holdt, men jeg vil bare fortælle dig, jeg havde mindst 10 mislykket forsøg i løbet af et par måneder inden jeg virkelig holdte, og i dag har jeg været røgfri i flere år. Det var virkelig hårdt at holde, meget sværer end at tabe sig. Det kan man jo kontrollere på en helt anden måde! Så klø bare på. nogen bruger et forsøg, andre bruger 20. Og hvert eneste mislykket forsøg, er et skridt nærmere dit rygestop!
14 år26. august 2010 kl. 08:25
Dejligt med så mange positive mennesker!