#1 af puttetøz (slettet)
jubii
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+puttetøz (slettet)
er så glad har endelig taget mig sammen og har tabt 8 kg til nu det er bare så skønt for vægten var sneget op på 96 kg puha. nu siger den 88 hvilket jo også er alt for meget til 1,65 cm men plejer give op efter 14 dage. jeg har et mål der hedder 15 kg inden jul så 7 kg inden jul men gerne mere. Kan mærke jeg bliver meget mere glad nu jeg kan tage nogle bukser på jeg ikke har ku passe længe men samtidig kan det også gå mig på hvis jeg en uge som denne kun har tabt 600 g og det jo egentlig pjat , for hvad betyder det om man skal bruge et par uger mere for at nå målet??
14 år22. august 2010 kl. 09:48
honey18 (slettet)
re: jubii
Super flot.. :) Glæder mig til at jeg også får tabt så meget.
Så længe der er tab er det jo fint, så 600g er jo også en sjat. Det er i hvert fald bedre end at have taget på
Så længe der er tab er det jo fint, så 600g er jo også en sjat. Det er i hvert fald bedre end at have taget på
14 år22. august 2010 kl. 13:19
JK91
re: jubii
Kender det godt selv. Har også ca tabt mig 8 kg nu (forhåbentlig næsten 9 kg i morgen, når jeg træder på vægten) og hvis jeg så ikke lige har tabt mig nok, bliver jeg bare så skuffet. Men prøver virkelig at holde fast i vægttabet og de gode vaner - og så skal det vægttab nok komme hen af vejen.
Håber du klare den igennem - dejligt med et julemål (:
Håber du klare den igennem - dejligt med et julemål (:
14 år22. august 2010 kl. 21:07