YES HURRA osv..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

YES HURRA osv..
Hvor er jeg glad! Har lige konstateret at al min trampen cykel har bevirket at jeg nu TYDELIGT kan se mine lægmuskler når jeg lige spænder en gang.. OG mine ankler må være svundet med mindst 5 cm... i hvert fald går det hele ikke i et mere!!! sikke dog en dejlig start på en weekend! det skal da nok hjælpe mig med at holde mig lidt i skindet i legoland i dag!!!!!!!!!
Har bagt super grovboller til morgenmaden og har bagt grove pølsehorn og pizzasnegle til madpakken... så det ikke bare bliver endnu en dag med købe mad på tur!!
og hvidt brød....
god weekend til jer alle!!
14 år21. august 2010 kl. 08:54
re: YES HURRA osv..
Hvor er det lækkert.. !!!!!!

Det er så super fedt når man kan se at kroppen forandre sig og det ikke bare er tallet på vægten.
jo det er dejligt når man se at tallet ændre sig og man er blevet lettere. men endnu mere fedt når tøjet sidder pænere og kroppen strammes op.

Her har jeg kunne se det på lår og mave det sidste stykke tid. OG JEG ELSKER DET.. Det giver endnu mere motiovation til at fortsætte..
14 år21. august 2010 kl. 09:56
YES HURRA osv..
Hvor er det fint. En skam sommeren er på sit sidste så du ikke kan få vist dine flotte trænede ben så meget længere. :)
I legoland får du sikkert forbrændt lidt ekstra med alt den renden rundt så lad nu være med at være for hård ved dig selv. man fortjener at glemme alt om kur og sundhed bare en gang imellem.
god weekend og tur til dig også og tillykke med det flotte resultat.
14 år21. august 2010 kl. 09:57
Godt gået!! Go' week-end.
14 år21. august 2010 kl. 10:17
Hvor er du god! Tillykke med det!

Blev lige inspireret af at lave noget suundt og hurtigt til fryseren.... Skal jo snart starte på arbejde efter barsel. Så det var da en rigtig god ide.

Tak for det!
14 år21. august 2010 kl. 19:56
Velbekom!!

Ja ja vidste jo også at frokosten derovre var planlagt til at være gode ben med tilbehør... af den ikke så sunde slags.. og hvor det smagte!! oven i hatten blev det ikke til så meget vand indenbords men masser af vand udenbords igår! he he - nej hvor det regnede!!
knap så meget traven før til slut da vi skulle forcere parkeringspladsen - var til koncert i legoland og det var fortrinsvis der vi var.. men gået og danset fik vi! ;) og det tæller jo også!!

men sys det er super at der sker nogle positive forandringer - så skal stilen bare lige fortsættes!!
14 år22. august 2010 kl. 08:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...