Jule/nytårsholdet

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Jule/nytårsholdet
Det hjælper at tænke positivt og selvfølgelig spise mindre.

På mine to dage som seriøs igen har jeg tabt ½ kg. Formentlig væske noget af det.

Vægten siger 74,5 kg!

I dag skal vi i byen, men det skal jeg nok klare, for jeg har motivationen med mig!

God og sund weekend alle sammen!
14 år20. august 2010 kl. 07:51
re: Jule/nytårsholdet
Havde en god dag i gaar med ordenlige maaltider og kun noget frugt efter aftensmaden. Fik cyklet frem og tilbage til skolen og er kommet afsted paa cyklen igen i dag. Nu mangler jeg bare at faa loebeskoene paa idag saa har jeg vist faaet en god start.

Hvor mange af jer taster jeres mad ind? Jeg gjorde det i begyndelsen her paa Madital men synes det tager meget af min tid saa jeg holdt op igen da jeg havde faaet styr paa indtaget. Nu overvejer jeg at begynde igen....
14 år20. august 2010 kl. 09:55
Jeg har været i sving i noget tid og holder ved de gode spisevaner og motionen - tillader mig af og til at pille en aften ud til hygge, eller en lille is med familien når vi er på tur osv.
I næste uge er vi på Bornholm og der satser jeg ikke på at tabe mig, men på at vedligeholde vægten - ferie skal det være ;o)

14 år20. august 2010 kl. 10:48
Jeg taster mad ind en gang imellem. Jeg tæller ca kcal inde i mit hoved. Jeg ved ca. hvor meget yoghurt jeg skal spise til morgenmad fx. Og så tager jeg den bare på den måde gennem hele dagen!

Synes det lyder til i har haft nogle gode dage også!
14 år21. august 2010 kl. 10:23
Jeg har haft en dejlig aktiv loerdag, med en god lang cykeltur med hele familien. Godt nok var maalet pandekagehuset, men da det var baade frokost og aftensmad paa en gang gaar det nok. Lige nu er jeg ihvertfald saa stop maet at jeg naesten ikke kan rokke med oerene selv efter 8 km tilbagetur :-).

Synes alt i alt det gaar den rigtige vej baade mht motivation og indstilling.
14 år21. august 2010 kl. 18:17
Så vejer jeg 73,8 kg. Dvs.1,2 kg mindre end da jeg startede på mit juleprojekt. Er lige begyndt på nupo igen i dag, har til 3 eller 4 dage, vil dog spise alm. aftensmad. Håber det kan brunge mig tæt ned på de 72,9 kg så jeg får gejsten til at fortsætte.

Har meldt mig på til spinning, så nu skal der bare ske noget!
14 år22. august 2010 kl. 10:08
Jeg taster for det meste ind, fordi jeg arbejder på at få styr på fedtsyrebalancen og måltidsfordelingen, og stadig skal holde øje med hvor mange grønsager jeg får. Jeg synes efterhånden det går rimeligt tjept, fordi jeg er blevet god til at vurdere mængderne uden vægt.
14 år22. august 2010 kl. 22:44
Jeg prøver virkelig at holde fokus på kalorieindtaget fordelt over 5-6 måltider. Det er en proces der tager mig lang tid at lære, så derfor taster jeg stadig ind (og det har jeg gjort i snart 4 måneder on-off)

Jeg har haft en kalorierig weekend, hvor fokus har været på tosomhed og samvær med min kære husbond. Alt hvad der handlede om mad blev skudt ud af hovedet igen..

Nu er jeg atter på banen. har voldsom mavepine og diarré i dag (det er straffen for udskejelserne i weekenden!!). I aften står den på powerwalk med anklen i tape (har fået en løbe-skade...
14 år23. august 2010 kl. 16:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...