Skuffelse.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Skuffelse.
Hehe :-) Mange tak!

Tjek de billeder min mor og jeg har lagt ind her til aften, og så skal du se strandet hval..
14 år27. august 2010 kl. 23:59
Wow en flot mave ;-)
14 år28. august 2010 kl. 01:40
Kære Sarah

Først et STORT tillykke :-)

Jeg har været igennem det samme som dig, blot var jeg lidt ældre.. 25, og det var barn nr 2.

Jeg lover dig, når du ser dit barn er hvert eneste gram det værd :-)

Din krop gør et kæmpe arbejde med at være "bolig" for din baby smiler...

Jeg syns du er så sej, du stadig går i skole, cykler og arbejder... Hatten HELT af for dig...

Glæder mig til vi skal se din lille prinsesse på billeder

Knus Lise
14 år29. august 2010 kl. 23:48
Tak for din søde kommentar Liseje :-)

Det går faktisk udemærket.. Jeg går stadig i skole.. Selvom det til tider er svært. Jeg ligner en hval, kan knap nok gå, og jeg bliver meget hurtig træt.. Har allerede rimlig meget fravær, så jeg har ikke rigtig noget valg.

Om 300 gram runder jeg 110 kg. Det gør mig ked af det. Jeg synes det er vildt trist.. Alle siger til mig jeg har taget på, og at jeg er stor.. og de mener altså ikke kun maven. Det er jeg overbevist om :-)

Alt er klar til babyen.. Udover at jeg stadig ryger.. Det var ellers min plan at stoppe før jeg skulle føde.. Men sådan er det.. Jeg må bare ryge på altanen når den lille kommer..

Men alt i alt, så går det super godt. Og jeg GLÆDER MIG, virkelig til jeg har født!!!! :-)

Billederne på min mors blog, kan ses igen.
Sannesunivers.smartlog.dk
14 år11. september 2010 kl. 17:27
HVOR ER DU SEJ!! Og hvor bærer du bare din vægt mega flot! Synes virkelig du er smuk gravid, sikke en lækker mave :) Tænk på at vi er nogle herude som vejer 100 kg (eller mere) UDEN at være gravide ;)

Mht. orlov, så overvej om det kunne være en mulighed at holde et år fri og så tage 3g året efter? Så kan du holde ca 10 måneders barselv, hvilket er ret normalt, få en vuggestue plads og så tage 3g UDEN manglende nattesøvn, amning osv. Selvom du rigtig gerne vil gøre det færdig, så er du ung og der sker altså intet ved at vente et år :)
14 år13. september 2010 kl. 22:53
Hey Sarah, Er simpelthen nødt til at skrive. Som alle de andre synes jeg at du er mega sej, jeg er 25, men kunne ikke forestille mig at kunne overkomme så meget som du gør lige nu. Mht vægten ville jeg ikke fortvivle for meget.. kender ikke nogen, der ikke har tabt al vægten igen, og du er jo top motiveret. Jeg ønsker dig en fortsat god graviditet, og en god fødsel. Knus herfra
14 år14. september 2010 kl. 11:17
Hej i to :-)

Tak for jeres søde svar!
Så rundede jeg de 110 kg.. hmm, det føles vel fint nok.
Ved jo godt at jeg nok skal komme derned af. Synes bare at min drømmevægt på 60 kg, virker så fjern. Tænk engang at skulle smide 50 kg.. Puha..

Med hensyn til skolen, så har jeg ikke mulighed for at tage orolv. Jeg får 6 ugers ferie fra skolen.. Uden at få fravær. Synes faktisk det var meget pænt af dem at give mig så lang tid.. Jeg brænder virkelig for at gøre gymnasiet færdigt nu.. Og ikke efter et års pause..
Min mor har lovet at hjælpe, og jeg ved godt det bliver rigtig hårdt. Men som sagt før, jeg skal nok klare det!

Endnu en gang, tak for jeres støttende og søde ord!
Det varmer.

Sarah.
14 år14. september 2010 kl. 16:49
Hej Sarah
Ej jeg føler med dig...
Jeg har for 1 måned siden født en ''lille'' datter på 4680gram - Jeg vejede 72kg da jeg blev gravid og endte med at veje 97kg den dag jeg skulle have kejsersnit.. Jeg havde det osse mega dårligt med det, osse fordi jeg havde sagt til mig selv at jeg ikke ville tage så meget på.. Men allerede 14 dage efter fødslen havde jeg smidt 14kg UDEN at gøre noget som helst - Du skal tænke på at baby+fostervand+livmoder vejer omkring 8-10 kg + at man osse får vand i kroppen (osse selvom du måske ikke synes du har det) + at når du ammer, så taber du dig osse lidt.. Så jeg er sikker på du nok skal komme ned på den vægt du have inden du blev gravid :)

Jeg kan se det er snart du har termin - Held og lykke med din lille baby.. Det er ubeskriveligt skønt at få sådan en lille en og så glemmer man hurtigt de ekstra kg der kom på i graviditeten :)
14 år28. september 2010 kl. 11:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...