Skuffelse.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Skuffelse.
Jeg forstod det heller ikke selv i starten..

Jeg har været til møde på min skole, og de fortalte mig at man ikke kan holde pause i 3g. Ellers skal jeg ente gå om eller droppe helt ud. Mit store ønske er at blive student til sommer, og derfor er det ikke muligt at få orlov. De fortalte mig at jeg skulle være tilfreds med de 6 skoleuger jeg fik..

Kan godt se hvad du mener, og ja det er da ærgeligt at jeg ikke kan nyde min baby. Men nu har jeg fri senest fri halv 4, og ellers kl halv 2. Så jeg kommer jo til at se hende om eftermiddagen. Min mor har tilgengæld fået orlov på 2 måneder fra jobbet, så hun kommer til at tage sig af hende om morgenen.

Har i andre nogle gode butikker hvor jeg kan købe ventetøj/stort tøj. Synes ikke rigtig jeg kan være i så meget af tøjet fra H&M, for slet ikke at tale om andre tøse butikker :-)
14 år25. august 2010 kl. 21:27
Hvornår er du sat til Sarah?
14 år26. august 2010 kl. 15:03
Er sat til d. 8 okt. :)
14 år26. august 2010 kl. 15:13
Det er jo lige om lidt så. Jeg kan godt sætte mig ind i hvad du føler. Jeg kunne på et plan ikke lade være med at være glad for at min datter kom en måned før tid, for der var jeg nået op på 89,5 kg, og var bare lykkelig for at der ikke nåede at komme et 9 tal forrest.
Da jeg kom hjem fra hospitalet vejede jeg 77 kg, til hendes 1 års fødselsdag vejede jeg 68 kg, det samme som da jeg blev gravid, og til hendes 2 års fødselsdag var jeg så nede på 53 kg.
Nu bliver hun snart 9, og jeg er igang med at smide de samme kilo endnu en gang. Denne gang kunne jeg bare ikke undskylde mine 86 kg med en graviditet, men med alt for meget kage. Så sådan kan det gå, når man ikke passer på ;-)

14 år27. august 2010 kl. 09:11
Det er nemlig lige om lidt :-)
Jeg glæder mig virkelig meget! Kan næsten ikke vente.
Glæder mig virkelig også til at begynde min nye livstil. Håber de første 6-7 kg ryger hurtigt.. Jeg melder mig også ind i fitnessworld når jeg har født. Kan næsten ikke vente med at træne igen! Det giver virkelig energi i længden. En energi, jeg ikke ejer lige pt.

rdrd, og til jer andre.. hvis i har lyst til at se hvordan jeg ser ud i 7 måned, har min mor lagt et billede ud på sin blog.

sannesunivers.smartlog.dk
14 år27. august 2010 kl. 18:14
Du er bare super smuk som gravid!

Synes de ekstra kilo sidder rigtig flot på dig. Det kan du godt være stolt af!
14 år27. august 2010 kl. 18:32
Var lige inde og se lidt mere på din mor også, kan fornemme hun også har været herinde jo:-) WOUW hold da op en forandring hun har været igenem!

Du kommer helt sikkert til at nå dit mål lige som hende!
14 år27. august 2010 kl. 18:38
Kære Sarah.

Tillykke med at du er gravid, hvor er du en smuk pige, der er bare noget over sådanne en flot mave.

Vær du hellere stolt over at du ser så smuk ud, det andet er bare et tal der nok skal gå ned af igen når du har født.

Syntes du er vildt sej at du vil holde fast i din uddannelse.

Rigtig meget held og lykke til dig og din lille pige.

Mange hilsner fra Berit.
14 år27. august 2010 kl. 19:23
Ej, hvor er i dog bare søde!
Det varmer virkelig meget :-))

Jeg er selvfølgelig større nu, end da billederne blev taget, men jeg ligner mig selv i ansigtet.
Tror faktisk jeg vejede omrking 22 kg mindre, på det billede med kjolen. Det er lidt vildt at tænke på :-)

Nu ligner jeg bare en strandet hval..
14 år27. august 2010 kl. 19:35
NEJ! Du ligner ikke en strandet hval, du er en smuk gravid kvinde/pige.

14 år27. august 2010 kl. 23:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...