Nogen der vil foelges med mig??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Nogen der vil foelges med mig??
Jeg har nu holdt ferie i 6 uger og taget 5 kilo paa. Jeg vejer nu 87 kg (tror jeg) og vil gerne ende paa 72 kilo. Jeg er 178 cm hoej.
Jeg haaber paa at kunne ramme dette maal omkring jul, har tabt mig fra 97 kg i februar.
Er der nogen her paa madital der vil vaere med til at holde motivationen oppe hos hinanden, og har nogenlunde de samme tal...??

Mvh Rie
14 år18. august 2010 kl. 17:22
re: Nogen der vil foelges med mig??
Hejsa, skulle lige til at lave en tråd, men det gør jeg nok alligevel. Jeg VIL VIL VIL bare af med de sidste kilo nu.

Har tabt mig 20 kg indtil nu, og mangler stadig de 10. Sommeren har været totalt på standby. Jeg VIL bare nå mit mål til det nye år. Så jeg er med på din plan. Men jeg skal virkelig være seriøs. MEGET seriøs! Får et aktivt arbejde, hvilket nok hjælper en hel del.

Vil du følges herinde, eller over facebook eller msn. Det er op til dig!
14 år18. august 2010 kl. 18:11
Hej begge
Jeg vil også rigtig gerne være vægttabs-buddies! Jeg er lige startet ud igen med at tage mig sammen efter sommeren. Lige nu siger vægten 82,7 kg, højden 174 cm, og mit mål er 75 kg til 1. december.
mvh Helle
14 år18. august 2010 kl. 18:56
Hej I tre :-)

Jeg vil faktisk gerne være med herinde !

Jeg vejer 87 kilo og er 173 cm høj. Mit endelige mål er som riebech at lande på 72 kilo. Min dato for dette er min 30 års fødselsdag den 12. maj 2011.

Jeg håber på et stabilt vægttab på i gennemsnit 700 g pr uge. det skulle kunne lade sig gøre!

Jeg har i forvejn tabt mig 25 kilo.

Jeg går 3-4 km i godt tempo 3 gange om ugen, og derudover løber jeg 5 km 3 gange om ugen.

Hvad med Jer? Hvilken form for motion hælder I til?
14 år18. august 2010 kl. 20:04
Hej alle tre.
Det lyder bare helt fantastisk! Vi kan foelges her eller paa facebook, eller begge dele :-). Paa facebook soeger i efter Anne Marie Nytoft Bech saa kommer der nok ikke andre frem. Skriv lige i er herfra madital ved anmodningen.

Jeg loeber 2-3 gange om ugen og styrketraener 1 gang om ugen. Derudover laver jeg bodybalance 1 gang om ugen. Alt dette har ogsaa staaet paa standby i pigernes ferie....... Men nu er skolen heldigvis begyndt igen, HURRA.
I oevrigt er det da nogle imponerende vaegttab i kan prale af!!
Mvh Rie
14 år18. august 2010 kl. 21:03
også mig ;o)

Jeg er 172, vejer pt. 85,5 kg og håber på at nå 70 kg omkring jul.

Jeg har smidt over 30 kg - så de sidste 15 kan jeg også smide ;O)

Tina
14 år18. august 2010 kl. 21:12
Motion: Jeg har været væk fra regelmæssig motion i 10-11 mdr, men er nu i sving igen (startede nyt job, min far blev alvorligt hjeretesyg osv, så overskuddet røg).

Jeg spinner nu 2-3 gange om ugen og styrketræner bagefter. Jeg cykler desuden 100-200 km om ugen på landevejen.
14 år18. august 2010 kl. 21:15
Hvad med vi laver en tråd hver uge der hedder: Juleholdet......

14 år18. august 2010 kl. 21:44
Hej. jeg er total ny - fandt denne side, fordi jeg ledte efter en kalorietabel. Jeg vejer 96,5 lige nu og skal tabe mig p.g.a. hjerteproblemer - vil gerne lande på 80 kg. til jul.
Jeg svømmer, men er lidt slap.

Hilsen
Else Rie
14 år19. august 2010 kl. 19:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...