#2 af Katj (slettet)
Positiv uge
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Katj (slettet)
re: Positiv uge
At jeg på trods af det hele havde tabt mig i min ferie
at jeg på min cykeltur igår fik plukket blomster og fyldt vaserne op
at jeg er gået fra at synes 10 km på cyklen var langt til at synes 20 km er en lille cykeltur - en udvikling der er sket over ferien men alligevel!
at jeg slog mig selv søndag og cyklede 49,4 km!! er så stolt af mig selv!
at jeg er tilbage, vejer mad, taster ind og spiser fornuftigt!
at jeg på min cykeltur igår fik plukket blomster og fyldt vaserne op
at jeg er gået fra at synes 10 km på cyklen var langt til at synes 20 km er en lille cykeltur - en udvikling der er sket over ferien men alligevel!
at jeg slog mig selv søndag og cyklede 49,4 km!! er så stolt af mig selv!
at jeg er tilbage, vejer mad, taster ind og spiser fornuftigt!
14 år17. august 2010 kl. 09:23
TinaR (slettet)
At jeg endelig er start op til spinning og elsker det - og at jeg kom afsted igår, trods helt stoppet næse (mega hårdt, grin!)
Vægten flytter sig ikke meget, men jeg kan se og mærke at motionen begynder at hjælpe ;o)
Skal afsted til spinning og styrketræning igen i dag og torsdag - i morgen er det hviledag og fredag tager vi til Bornholm....
Vægten flytter sig ikke meget, men jeg kan se og mærke at motionen begynder at hjælpe ;o)
Skal afsted til spinning og styrketræning igen i dag og torsdag - i morgen er det hviledag og fredag tager vi til Bornholm....
14 år17. august 2010 kl. 10:16
SiriS (slettet)
Helt klart at det er blevet muligt at flytte til et meget smukt og dejligt sted!
Og at for første gang i 3 måneder har vægten taget et nøk nedad.
Og at for første gang i 3 måneder har vægten taget et nøk nedad.
14 år17. august 2010 kl. 11:37
bruger slettet
Ihh hvor er i dygtige..
14 år17. august 2010 kl. 15:14
Annefie
de positive ting i min uge er:)
at jeg har nydt weekenden med mand og barn i sommerhus.
at jeg på trods af det, har tabt 1,6 kg.
at det er en super go' ide at finde de positive ting frem istedet for altid kun at focusere på de negative ting.
at jeg har nydt weekenden med mand og barn i sommerhus.
at jeg på trods af det, har tabt 1,6 kg.
at det er en super go' ide at finde de positive ting frem istedet for altid kun at focusere på de negative ting.
14 år17. august 2010 kl. 19:10
BMS (slettet)
De positive ting i min uge er:
at jeg forsøger at vende skuen,
at jeg har sat mig et mål, som hedder -11 kg frem til midten af november.
at jeg forsøger at gøre noget mod mit forhøjede blodtryk.
at jeg har motioneret 2 gange i FitnessWorld.
at jeg ikke har overspist!
at jeg igen taster mad og motion ind..
at jeg forsøger at vende skuen,
at jeg har sat mig et mål, som hedder -11 kg frem til midten af november.
at jeg forsøger at gøre noget mod mit forhøjede blodtryk.
at jeg har motioneret 2 gange i FitnessWorld.
at jeg ikke har overspist!
at jeg igen taster mad og motion ind..
14 år17. august 2010 kl. 19:46
TinaR (slettet)
Mere positivt:
Jeg arbejder på en kardiologisk afdeling, som lægesekretær. Min far er hjertesyg (arveligt) og derfor var jeg igår igennem en række prøver mv - blev helt frikendt for at have forhøjet risiko for at udvikle iskæmisk hjertesygdom - yeah!
Det har sine fordele at arbejde her ;o)
Her til morgen kommer samme kardiolog, som frikendte mig igår og sagde "nej, hvor den gule bluse og det røde hår spiller godt sammen!" - søøøøød ældre mand ;o)
Jeg arbejder på en kardiologisk afdeling, som lægesekretær. Min far er hjertesyg (arveligt) og derfor var jeg igår igennem en række prøver mv - blev helt frikendt for at have forhøjet risiko for at udvikle iskæmisk hjertesygdom - yeah!
Det har sine fordele at arbejde her ;o)
Her til morgen kommer samme kardiolog, som frikendte mig igår og sagde "nej, hvor den gule bluse og det røde hår spiller godt sammen!" - søøøøød ældre mand ;o)
14 år18. august 2010 kl. 08:27
Hvad har været de positive ting i jeres liv den seneste uge?
I min egen er at lejligheden er ren og lækker. Jeg har købt nye blomster og det hele skinder. Det hjælper mig til at nyde det hele lidt mere og drikke en kop the engang imellem istedet for sodavand osv.. Det lyder mærkeligt - men gode omgivelser giver god energi især til vægttabet.